Cum să îți organizezi eficient personalul de restaurant în 2023

Cum să îți organizezi eficient personalul de restaurant în 2023
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

Începutul de an vine întotdeauna cu noi perspective. În domeniul HORECA, majoritatea antreprenorilor își doresc să aducă îmbunătățiri prin care să eficientizeze modul de lucru al personalului și să sporească încrederea și confortul oaspeților. Sunt două aspecte care, împreună, contribuie în mod direct la creșterea rate de profitabilitate.

Ce opțiuni există pentru a moderniza felul în care îți organizezi personalul de restaurant?

Când te decizi să aduci îmbunătățiri care să eficientizeze modul de lucru al personalului din cadrul restaurantul tău, trebuie să știi că ai câteva opțiuni demne de luate în considerare. Printre ele, se numără și implementarea unui program gestiune restaurant, precum Breeze. Un astfel de program poate fi implementat în orice tip de restaurant, indiferent de mărime și tip: fast-food, cafenele, cofetării, pub-uri, etc. Este un soft cu configurație centrală, cu raportare în timp real și cu multiple funcționalități.

ADVERTISING

Printre cele mai utile, amintim modulul pentru rezervări, atât online, cât și în restaurant, managementul numerarului și lucrul cu sertare de bani, modulul pentru managementul livrărilor și preluarea comenzilor din local, autorizarea de la distanță, prin email, a operațiunilor cu caracter sensibil, cât și recomandările în timp real, fluxuri de comandă predefinite, propunerile pentru recomandări și recunoașterea meniurilor.

Este un program gestiune restaurant care aduce beneficii pentru orice afacere din acest domeniu, ușor de învățat și utilizat, care nu necesită costuri în plus pentru formarea angajaților. Este un soft care ajută la creșterea vânzărilor prin intermediul recomandărilor și a fluxurilor de comenzi predefinite, un soft care oferă mobilitate, care permite reducerea timpului de comandă și creșterea ratei de rotire a meselor, care oferă comunicare în timp real cu bucătăria și care, în general, îmbunătățește activitățile desfășurate de toți angajații.

n4ai2a7q0bvzna4

De ce crește rata de profitabilitate odată cu implementarea unui soft de gestiune?

Atunci când ai implementat un program gestiune restaurant, rata profitabilității este în creștere din mai multe motive. În primul rând, toate activitățile se desfășoară organizat. Cu cât programul de gestiune este mai bine dezvoltat, cu atât mai mult procesele din cadrul restaurantului vor fi mai ușor de urmărit.

ADVERTISING

Mai exact, dacă ai implementat un program precum Breeze, personalul va urmări mai ușor comenzile oaspeților, indiferent că sunt comenzi din local sau provenite din mediul online cu livrare la domiciliu. Odată ce comenzile au fost preluate, ele vor putea fi vizualizate atât de către ospătari, cât și de către personalul din bucătărie. Prin urmare, se economisește timp deoarece tot personalul poate urmări în timp real statusul comenzilor, iar ospătarii pot vedea când sunt gata preparatele, fără să se deplaseze fizic în bucătărie.

De asemenea, cu ajutorul unui astfel de program gestiune restaurant se pot înregistra rezervări, fără să existe suprapuneri sau să intervină alte situații. Acest aspect influențează și confortul oaspeților, care pot avea certitudinea că rezervărilor lor au fost înregistrate.

ADVERTISING

Un alt avantaj al implementării unui program de gestiune restaurant constă în evidența termenelor de livrare ale comenzilor plasate la furnizori, în posibilitatea de a urmări cantitățile și prețurile produselor livrate, cât și a stocurilor din local în timp real.

Un program de gestiune precum Breeze reduce erorile care pot fi făcute de către angajați. Toți cei care au lucrat într-un astfel de domeniu, fie ca ospătar, chef bucătar, ajutor de bucătar sau barman, sunt conștienți că aglomerația din restaurant, lipsa unui program de gestiune și lipsa unei organizări generale pot cauza situații foarte neplăcute.

Așadar, dacă ai un restaurant și dorești să eficientizezi modul de lucru al personalului, implementează un astfel de program de gestiune. Va contribui la îmbunătățirea activităților interne, îți va fi de folos în urmărirea tuturor proceselor și te va ajuta să eviți probleme legate de relația cu furnizorii.