Renault și-a propus să fie cel mai ”verde” brand din Europa: 9 din 10 mașini vor fi electrice, din 2030

Renault și-a propus să fie cel mai ”verde” brand din Europa: 9 din 10 mașini vor fi electrice, din 2030

Renault va fi cel mai „verde” brand din Europa începând cu anul 2030, iar nouă din zece maşini vândute vor fi electrice, a afirmat, joi, directorul general al Grupului auto francez, în cadrul evenimentului Renault Talk #1.

„În fruntea tehnologiei şi serviciilor, marca Renault modelează viitorul mobilităţii urbane, în primul rând prin „Software Republique”.

Peste 2.000 de ingineri din 5 companii de top îşi vor aduce expertiza comună în securitate cibernetică, inteligenţă artificială, procesare de date, software şi microelectronică, pentru a oferi soluţii de mobilitate la cheie pentru oraşe şi comunităţi.

2021 vine cu discounturi de până la 50% la principalele categorii de produse și servicii de care afacerea ta are nevoie. Obține oferta AICI!

Renault Re-Factory - primul hub cu economie circulară din Europa - marchează o mişcare către un model mai durabil şi responsabil, cu până la 120.000 de vehicule (EV incluse) reciclate în fiecare an.

Aproape 80% din materialele strategice reciclate vor fi refolosite în baterii noi.

Până în 2030, Renault va deveni cel mai bun producător auto din lume în ceea ce priveşte procentul de materiale reciclate pe vehiculele noi", a susţinut de Meo.

Potrivit oficialului Renault, până în anul 2025 vor fi lansate şapte modele pe segmentele C şi D, toate electrice.

Pe lista noilor maşini se află: Arkana şi Captur - în versiunea E-Tech Hybrid şi Plug-in Hybrid, Megane E-Tech - în versiunea Sedan, respectiv New Kangoo în versiunea E-Tech 100% electrică.

De asemenea, începând din 2022, treptat, va fi introdus un nou logo al mărcii franceze, proiectat în colaborare cu consultanţii Landor & Fitch, iar până în 2024 întreaga gamă Renault va purta noua identitate vizuală.

În Europa, constructorul auto francez continuă să se bazeze pe pieţele sale-cheie (Franţa, Spania, Italia, Germania şi Regatul Unit), cu o gamă mai vizibilă şi o foaie de parcurs clară: pârghia E-Tech pentru a încuraja mobilitatea electrică şi a intensifica eforturile de creştere a cotelor de piaţă atât pentru segmentul C, cât şi pentru vehiculele comerciale, notează Grupul auto, într-un comunicat de presă transmis, joi, AGERPRES.

Pandemia a încurcat planurile Renault

În 2020, Grupul auto Renault, proprietarul Dacia, a vândut 2,949 milioane vehicule la nivel global, în scădere cu 21,3% comparativ cu 2019, pe o piaţă auto globală care a scăzut cu 14,2% din cauza pandemiei de coronavirus. Vânzările de autoturisme şi utilitare marca Dacia au scăzut cu 29,2% în 2020, până la 520.765 unităţi.

Groupe Renault, producător auto din anul 1898, este un grup internaţional prezent în 134 de ţări, care a vândut aproape 3,8 milioane de vehicule, în 2019. În prezent, compania are peste 180.000 de angajaţi, 40 de fabrici şi 12.700 de puncte de vânzare în întreaga lume.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999 şi relansată în 2004 cu modelul Logan. Ulterior, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.

Citește și:


Te invităm și pe pagina noastră de Facebook, unde vei găsi multe lucruri interesante, în plus față de site. Îți mulțumim că ne citești!