Grupul Renault anticipează pentru 2030 o dublare a veniturilor mărcii Dacia, comparativ cu 2022, în pofida creșterii costurilor fixe în această perioadă. Avansul veniturilor va fi generat, în proporții egale, de volum, pe de o parte, și de gamă și preț.
Dacia generează deja o marjă operațională solidă, de două cifre, și va ajunge la 15% înainte de 2030, estimează grupul Renault.
În ceea ce privește rentabilitatea, Dacia se așteaptă la un randament al capitalului angajat superior celui al Grupului Renault.
“Într-un mediu în schimbare, marcat de presiuni inflaționiste și de o reglementare tot mai mare, vehiculele au devenit mai scumpe. Dacia oferă un răspuns clar clienților care aspiră la mașini accesibile cu un conținut adecvat, grație gamei sale complementare și a versiunilor de echipare precum Extreme sau Journey.
Datorită noii sale identități de marcă, care reflectă valorile sale de simplitate, autenticitate și robustețe, întotdeauna la un preț corect, Dacia a devenit, în plus, o marcă convingătoare în Europa, cu o ofertă atractivă de gamă atractivă.
Dacia este în mod clar o marcă de succes pentru Grup, 76% dintre clienții săi provenind din exterior.
Loialitatea se află în centrul modelului de afaceri al Dacia, deoarece 68% dintre foștii proprietari de Dacia au cumpărat un alt model Dacia ca mașină nouă; 81% au ales o mașină a Grupului Renault”, arată un comunicat al companiei.
Citeşte integral articolul Renault estimează dublarea veniturilor Dacia până în 2030 pe Curs de Guvernare