Cum ne ajută indicatorii ESG să asigurăm stabilitatea organizației pe termen mediu și lung și care sunt provocările ce apar în aplicarea acestor standarde

Cum ne ajută indicatorii ESG să asigurăm stabilitatea organizației pe termen mediu și lung și care sunt provocările ce apar în aplicarea acestor standarde

ESG (Environment, Social & Governance) a devenit un subiect tot mai relevant în peisajul economic global în ultimele două decenii. Cu toate acestea, abia în luna ianuarie 2023, directiva CSRD a intrat în vigoare, oferind statelor membre ale Uniunii Europene un termen de 18 luni pentru a o implementa în legislația națională. Astfel, începând cu 2024, companiile cu o cifră de afaceri de peste 40 de milioane de euro și/sau active totale mai mari de 20 de milioane de euro și/sau peste 250 de angajați vor fi obligate să raporteze rezultatele lor în ceea ce privește sustenabilitatea. Întreprinderile mici și mijlocii listate pe piețele reglementate din UE vor avea termen până la 1 ianuarie 2026 pentru a se conforma cerințelor de raportare.

Pe parcursul acestui proces, a devenit tot mai evidentă necesitatea unui standard internațional unitar pentru companii, care să le ofere o orientare clară. Importanța raportării non-financiare în crearea de valoare pe termen mediu și lung a devenit tot mai evidentă, depășind simplele aspecte legate de conformitate. În plus, standardele ESG contribuie la înțelegerea mai profundă a organizației și a rolului său în economia globală. Acestea implică o planificare mai eficientă a investițiilor pe termen lung, reducerea costurilor la energie și resurse, optimizarea proceselor, creșterea loialității clienților, creșterea valorii brandului și îmbunătățirea accesului la resurse.

ADVERTISING

ESG:ro este evenimentul care abordează toate aceste aspecte cheie ale sustenabilității și valorii pe termen lung în afaceri. Aflată la prima ediție, conferința organizată de BusinessMark se va desfășura pe 26 mai 2023, în format in-person la Radisson Blu Hotel din București, dar va avea și o componentă și virtuală, oferind participanților posibilitatea de a se conecta de oriunde.

Vor fi alături de noi în calitate de speakeri:

  • SPECIAL GUEST: Sotiris Pastras, Sustainability & Corporate Responsibility Manager, APIVITA
  • SPECIAL GUEST: James Byrne, Founder, BeyondWords – ESG
  • SPECIAL GUEST:  Francesca Bellucci, ESG Director, Sidel
  • SPECIAL GUEST: Katarzyna Chwalbińska-Kusek, ESG & Sustainability Lead, Poland, Associate Director, Savills
  • Sergiu Bazarciuc, COO & Co-Founder, Simtel
  • Oana Stamatin, ESG Chief Officer, CEE & România, Colliers România
  • Carmen Schuster, Director Achiziții și ESG, PORR România
  • Elis Isa-Sipciu, Corporate Affairs and Engagement Director, L’Oréal Romania
  • Teodora Mărăcineanu, Marketing Director, Electrolux România
  • Mirela Tănase, Senior Partner, Strategy & Sales, Exploratist
  • Raul Pop, Co-Fondator, Vice-Președinte – Coaliția pentru Economia Circulară (CERC), Director Programe – Asociația ECOTECA
  • Ionuț Ruscea, Sustainability Project Leader, Romstal
  • Corina Blănaru, Partener, PKF Finconta ESG
  • Ana Nicolae, Head of Integrated Communications, AVON România și Moldova
ADVERTISING

Evenimentul va fi moderat de:

  • Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark
  • Gabriel Pătru, Antreprenor; Presedinte, IAB Romania; Consultant în Sustenabilitate

Evenimentul ESG:ro se adresează unui public format din: CEOs, CFOs, General Managers & Executives, CSR Managers, Sustainability Managers, ESG Specialists, Marketing & PR Managers, Corporate Affairs Managers, antreprenori și specialiști financiari. 

ESG:ro reprezintă o oportunitate unică de a explora provocările și oportunitățile asociate cu trecerea către un model de afaceri mai sustenabil. Punem la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand. Pentru a obține mai multe informații despre eveniment și pentru înregistrare, vă rugăm să accesați pagina evenimentului sau să ne scrieți la adresa office@business-mark.ro

Parteneri conferinței ESG:ro sunt: Electrolux, PORR România, Exploratist, Colliers România, PKF Finconta ESG

ADVERTISING

Suportul tehnic este asigurat de: SCS

Partener de monitorizare: mediaTrust

Partenerii media ai evenimentului: Sustenabilitate.biz, SpotMedia.ro, IQads, SMARK, Ziarul Bursa, AngajatorulMeu.ro, Digital Business, Social Media România, Debizz, MATEK, Transilvania Business, Global Manager, Jurnalul de Afaceri, Administrație.ro, Events Online, Revista Piața, spațiulconstruit.ro, Top Business News, Ziarul 21, AntreprenorînRomânia, Club Economic, România Durabilă, Economistul, PRwave, Business Voice România, Femei în Afaceri

Un proiect realizat de BusinessMark.

Începând cu 2013, BusinessMark a organizat 259 evenimente „concept propriu”, 121 proiecte de event management, 69 de evenimente online. Am avut alături de noi 4.020 speakeri și 61.000 de participanți, în opt orașe din România.

Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret.  Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.