Hidroelectrica nu va emite facturi şi nu va face contracte noi o perioadă. Precizările companiei

Hidroelectrica nu va emite facturi şi nu va face contracte noi o perioadă. Precizările companiei
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

Clienţii Hidroelectrica nu vor primi factura la curent în următoarele două săptămâni. De asemenea, în intervalul 27 octombrie-10 noiembrie, compania nu va semna noi contracte de furnizare de energie electrică, deoarece lucrează la îmbunătățirea sistemelor informatice, se precizează într-o informare transmisă clienţilor.

„Vă informăm că în perioada următoare SPEEH Hidroelectrica va desfășura ample operațiuni de implementare a unor noi softuri și de migrare a bazelor de date, care vor întrerupe temporar procesul de facturare, înregistrarea solicitărilor și reclamațiilor, precum și răspunsurile la cererile care se află în curs de procesare. Intervalul de derulare a acestor procese va fi 27.10.2022-10.11.2022”, se arată în documentul primit de clienţi.

ADVERTISING

Compania mai menţionează că activitatea de relaționare cu publicul se va desfășura că şi până acum conform programului afișat pe site-ul companiei, însă dosarele depuse în următoarele două săptămâni pentru contractarea serviciului de furnizare a energiei electrice vor fi procesate după 10 noiembrie.

În septembrie, preşedintele Directoratului Hidroelectrica, Bogdan Badea, declara că societatea se confruntă, în ultima perioadă, cu foarte multe cereri noi, ajungându-se la un număr triplu de clienţi (300.000) faţă de anul trecut şi rezultând o presiune foarte mare pe infrastructura software. Era vorba de circa 5.000 de clienți noi pe zi.

ADVERTISING

În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇