Problemele din Sectorul 1 vor putea fi raportate online şi prin intermediul unei aplicaţii pe mobil, lansate de către Administraţia Domeniului Public Sector 1.
ADP Sector 1 – Sesizări este o aplicaţie software de servicii electronice, accesibilă prin interfaţă web sau prin descărcarea aplicaţiilor pentru dispozitive mobile (iOS şi Android), informează primăria, prin intermediul unui comunicat.
Această aplicaţie face parte din proiectul de digitalizare a ADP Sector 1 şi oferă posibilitatea cetăţenilor de a raporta în timp real direct către departamentul competent din cadrul ADP problemele sesizate în sector.
"Fie că este vorba de spaţii verzi neîngrijite sau deteriorate, copaci căzuţi, toaletat arbori, stropitori nefuncţionale sau coşuri de gunoi rupte, raportarea problemelor se va face mult mai uşor, iar cetăţenii pot urmări online modul în care acestea au fost rezolvate", precizează sursa citată.
Aplicaţia poate fi utilizată de oricine cu acces la internet prin accesarea site-ului ADP Sector 1 la adresa https://adp-sector1.ro - Demersuri online - Sesizări sau prin descărcarea aplicaţiei "ADP Sector 1" din magazinele iOS şi Android.
Pentru folosirea aplicaţiei, cetăţenii vor crea un cont pe baza unei adrese de e-mail ce necesită validare (prin accesarea unui link primit în e-mail).
Pentru depunerea unei sesizări se va alege:
- categoria;
- descriere succintă a problemei;
- poze;
- locul de pe hartă.
Prin crearea unui cont, cetăţenii vor avea acces la tot istoricul din aplicaţie.
Toate sesizările depuse se afişează pe harta GIS împreună cu rezoluţiile primite.
În luna iulie, şi Primaria Sectorului 4 a lansat o aplicaţie pentru depunerea sesizărilor.