Profesioniştii de marketing din România pot participa gratuit la un eveniment rar, special, interactiv și valoros din seria Join our marketing knowledge events!, dedicat stabilirii obiectivelor, un pas crucial în procesul de planificare strategică. Joi, 15 aprilie, de la ora 18:30.
Un eveniment în sine este şi întâlnirea cu renumitul specialist în marketing digital şi autor al celor mai robuste şi vândute cărţi de strategie digitală, Dr. Dave Chaffey, cu contribuții importante în profesionalizarea a mii de manageri și specialiști de marketing din întreaga lume.
Pentru legătura cu realitatea și experiența românească, cu suportul a sute de proiecte de research ale Exact Business Solutions pentru cele mai importante companii din România, Violeta Niculae, Director Executiv, ne va aduce insight-uri și exemple legate de rolul și importanța integrării cercetării de piață în strategia de marketing.
Din agendă
- Cele mai utile instrumente de gândire și acțiune pentru stabilirea obiectivelor de marketing direct de la autorul lor, Dave Chaffey: RACE, 5 S;
- Cele mai frecvente erori în stabilirea obiectivelor de research;
- Piramida obiectivelor, translatarea obiectivelor de marketing în obiective de research;
- Studiu de caz: companie FMCG: Obiective de marketing, obiective research, integrarea insight-urilor în strategia de marketing. Rezultate.
Suntem deopotrivă entuziasmaţi şi emoţionaţi să îl vedem pe Dave în carne şi oase, chiar dacă într-un eveniment digital. De aproape 10 ani, îl citim, îl recitim, îl cităm şi îi utilizăm instrumentele, sfaturile şi exemplele. Toate cursurile noastre de marketing digital folosesc drept manuale cărţile sale şi, de atâta vreme, rămân singurele pe care le recomandăm şi care îşi păstrează relevanţa şi valoarea în timp, într-un domeniu atât de dinamic. Mai ales în această perioadă plină de provocări, dorim să rămânem şi mai aproape unii de alţii şi să le oferim informaţii valoroase şi utile cursanţilor noştri şi, nu în ultimul rând, să menţinem vie comunitatea noastră de specialişti.
Întâlnirile noastre de comunitate s-au închegat firesc atât online, cât și offline, din dorința celor care s-au cunoscut și descoperit la cursuri, de a se sfătui, de a ține aproape, de a se ajuta unii pe alții. Fiecare dintre noi, cu trăirile, gândurile și înțelepciunea acumulate în acest răstimp poate reprezenta o resursă valoroasă de informații unice care, odată împărtășite, se amplifică și ne îmbogățesc, sprijinind și consolidând relațiile din comunitate.
Oana Sav, Center Manager şi reprezentant Oxford College of Marketing în România
Evenimentele deschise cu participare gratuită sunt posibille datorită partnerilor care doresc să contribuie la creşterea gradului de pefecţionare şi know-how în marketing şi strategie digitală a companiilor din România. Partenerii facilitează alături de Institutul de Marketing, accesul la informaţie de calitate din surse credibile şi autorizate.
În ianuarie, Institutul de Marketing a inaugurat o nouă serie a acestor întâlniri interactive, de această dată pe modelul consacrat de planificare SOSTAC® al mentorului și colaboratorului britanic PR Smith, care a fost votat în topul celor mai performante modele de business de către Chartered Institute of Marketing (CIM). SOSTAC® este folosit acum în întreaga lume ca un model de planificare de marketing uşor de aplicat. S, vine de la situaţie, adică partea de audit, cu răspunsuri la întrebarea “unde suntem”, O de la obiective, “unde vrem să ajungem,” S de la strategie, T de la tactici, A de la acţiuni şi C de la control, “cum ştim că am ajuns unde doream să ajungem”.
Pe lângă aceste întâlniri deschise, Institutul organizează permanent workshop-uri, webinare şi întâlniri de tip “Insiders”, dedicate doar cursanţilor înscrişi la cursurile certificate şi posesorilor de abonament, în care se pune accent pe peer2peer learning, în care experţi şi practicieni recunoscuți în industrie, reprezentând companii care dovedesc o cultură a inovației și a abordărilor provocatoare și experiențiale, împărtăşesc instrumente, exemple şi soluţii, pe o tematică specifică: de la SEO, la automatizare, trecând prin user experience. Schimbul peer2peer în comunitate este facilitat de activități în grupuri mai mici și grupuri de discuții, participanții împărtășind idei, găsind soluții, analizând diferențele dintre diverse industrii și culturi organizaționale.
Înscrierile şi accesul se fac din pagina de eveniment de pe site-ul Institutului de Marketing
https://institutuldemarketing.ro/calendar/objective-setting-as-a-process/.
Institutul de Marketing a fost creat în parteneriat cu Oxford College of Marketing și More Marketing Solutions, pentru a oferi sprijin în România tuturor marketerilor interesați de performanța profesională la standarde internaționale prin calificări CIM (Chartered Institute of Marketing). Institutul de Marketing oferă acces la cursuri și certificări internaționale, resurse de marketing, dar și webinare si workshop-uri susținute de traineri români. Cei interesați pot găsi mai multe informații pe site-ul dedicat, https://institutuldemarketing.ro/, dar și pe portalul Marketing Focus, www.marketingfocus.ro. Specialiștii de la Institutul de Marketing organizează cursuri și traininguri personalizate pentru companii, în funcție de specificul și nevoile acestora.
Chartered Institute of Marketing (CIM) este cea mai mare asociație a marketerilor din Europa, cu peste o sută de ani de existență. CIM trasează standardele profesionale în domeniu, dezvoltând și actualizând permanent programele de studiu în funcție de dinamica pieței muncii și de cerințele venite din partea angajatorilor. https://www.cim.co.uk/about-cim/
Oxford College of Marketing este Partener Strategic CIM, recunoscut în lume pentru standardele înalte, calitatea și aplicabilitatea cursurilor, precum și pentru sistemul de învățare online-http://www.oxfordcollegeofmarketing.com/about-us/