Cum păstrezi memoria brandului într-o perioadă dominată de importanța prețului

Sprijină jurnalismul independent
Donează acum
TMC Alternative in Store 2025

Trade Marketing Congress 2025 – „Alternative in-store”, a fost o pledoarie pentru nuanţarea comunicării de trade şi a oferit numeroase argumente, idei, exemple inspiraţionale pentru dezvoltarea unor alternative la concentrarea excesivă pe comunicarea ofertelor de preţ sau a altor tipuri de avantaje financiare. Speakerii şi partenerii TMC 2025 au reamintit, prin prezentările susținute şi prin activările din cadrul evenimentului, că brandurile – fie de produs, fie de retail – înseamnă valori autentice, personalitate puternică şi distinctă şi, la fel de important, înseamnă legătură emoţională solidă, durabilă cu shopperii. 

Reperele prezentului în marketing şi trade marketing au fost bine conturate în comunicările susţinute de Bogdana Gheorghe (RetailZoom), Mihaela Alexandru (To Know) şi Traian Năstase (iSense Solutions), în timp ce Dana Nae Popa (Pastel) a realizat o interesantă analiză a promoţiilor care au primit cele mai multe voturi la ultimele cinci ediţii Premiile PIAŢA.

Despre variante de comunicare alternativă, centrată pe valorile de brand, au vorbit Nicoleta Scarlat (Eisberg), Gabriel Petcu (Ursus Breweries), Noemi Varga (dm drogerie markt), Elena Filip (EFWords / PR Sezamo), Teodora Migdalovici (TheAlternativeSchool / Cannes Lions) şi Alexandra Moisescu (câştigătoare Young Lions 2025).

La TMC 2025, Milka, cel mai puternic brand de dulciuri (Premiile PIAŢA 2024), a anunţat intrarea sa pe segmentul croissantelor, prin Milka Choco Croissant. Tot cu această ocazie, InventivePlus şi Piaţa au lansat canalul de podcast realizat în colaborare, Piaţa Talks.

Activări atractive, inspiraţionale şi relevante pentru puterea brandurilor au oferit partenerii ediţiei #14 a TMC: Milka, Oreo, 7Days, BeanZ Café, Ursus, Peroni Nastro Azzurro, Kozel, Eisberg, Caroli, Aqua Carpatica, InventivePlus Marketing Agency, Seqbyte Solutions, MPC Trade Marketing Services, ClubAntreprenor.ro, Economistul, Club Economic, The Diplomat, România Durabilă, SpotMedia.