Foto: updateadv.ro
Ai resimțit în ultimul timp o scădere a ratei de productivitate la nivelul companiei? Cel mai probabil angajații nu mai sunt destul de motivați sau poate s-au săturat să deruleze sarcini repetitive. Sunt mulți factori care te pot împiedica să obții rezultatele dorite și implicit să ai o relație durabilă cu angajații.
Mulți antreprenori apelează la accesorii personalizate firmă pentru a conferi spațiului de lucru un plus de personalitate și a detensiona atmosfera. Este una dintre cele mai eficiente și convenabile strategii pentru a facilita comunicarea transparentă și implicit crearea unor conexiuni durabile. Ce trebuie să ai în vedere pentru derularea activităților de branding, dar și ce impact pot avea mai exact asupra afacerii tale poți descoperi mai jos.
Cum faci branding intern si extern
Dacă vrei să-ți menții o reputație pozitivă pe piață și să-ți crești rata de vânzare, trebuie să începi de la brandingul intern. Pentru a oferi randament și performanță, angajații au nevoie să se simtă apreciați pentru munca pe care o depun. Dacă se regăsesc în valorile companiei și primesc atenție din partea superiorilor, se vor implica mai mult în atingerea obiectivelor de business. Tu, din postura de antreprenor, te vei bucura de un dublu avantaj. Pe de-o parte, angajații se vor simți bine la locul de muncă, iar tu vei putea să te concentrezi pe crearea de noi oportunități.
Și brandingul extern este la fel de important. Până la urmă, nimeni nu ar vrea să lucreze pentru o companie care are un renume negativ pe piață sau care este implicată în scandaluri. Așadar, e indicat să construiești imagini relevante și coerente atât în fața personalului, cât și al clienților. Însă, fiecare abordare necesită tehnici adaptate în consecință.
Iată câteva strategii eficiente pentru fiecare tip de branding:
Branding intern:
- Garantează oportunități de formare continuă pentru angajați. Implementează programe de mentorat pentru dezvoltarea carierei.
- Arată-le că ești atent/ă la nevoile pe care le au. Optează pentru servicii personalizare pentru a le facilita un ambient prietenos.
- Creează un sistem de recunoaștere a competențelor și performanțelor extraordinare. Oferă-le în dar obiecte promoționale personalizate pentru a-i surprinde plăcut.
Branding extern:
- Concentrează-te pe identitatea vizuală a companiei. Alege un logo care să reflecte personalitatea și povestea brandului.
- Investește în prezența online a business-ului. Creează conținut valoros și distribuie-l pe platforme cheie, dar și în mediul offline.
- Asigură-te că fiecare interacțiune a clienților cu brandul este una pozitivă. Colectează feedback și asigură-le constant oferte favorabile și implicit cadouri personalizate.
Brandingul extern este esențial și pentru strategiile de atragere și retenție a talentelor organizaționale. Dacă vrei să te bucuri de rezultate durabile și un nivel ridicat de productivitate, e indicat să investești în imaginea companiei. Astfel, vei spori interesul în rândul potențialilor angajați.
Cum te ajută obiectele personalizate pentru angajați
Obiectele personalizate pentru angajați oferă o serie de beneficii, atât pentru companie, cât și pentru angajați.
Iată care sunt cele mai evidente:
- Consolidarea identității de brand - Angajații mulțumiți de felul în care sunt tratați la muncă devin atuuri în activitățile de promovare în rândul audienței. Vei atrage atenția altor posibili candidați și-ți vei extinde inevitabil rata de conversie. În plus, cu cât angajații se simt mai apreciați, cu atât gradul de loializare va crește exponențial.
- Creșterea motivației - Micile gesturi de recompensare a personalului crește moralul echipei. Angajații vor fi motivați să își dorească să devină cele mai bune versiuni ale lor și să atingă performanțe și mai mari. Folosirea obiectelor personalizate pentru atingerea unor obiective sau pentru aniversări de muncă oferă angajaților un sentiment de realizare și apreciere.
- Îmbunătățirea comunicării interne - S-a demonstrat în nenumărate rânduri că lipsa implicării din partea conducerii în ceea ce privește brandingul intern duce la apariția unor probleme ireversibile. Agendele inscripționate cu logo-ul companiei sau produsele promoționale dulci pot transmite indirect valorile companiei sau mesaje motivaționale pentru angajați.
- Susținerea relației angajator - angajat - De cele mai multe ori, angajatorii aleg să traseze o barieră între ei și angajați, tocmai din cauza poziției pe care o au. De asemenea, nu au timp suficient să se implice direct în rezolvarea conflictelor sau situațiilor neprevăzute. Tocmai de aceea, vânzările stagnează, la fel și dorința de autodepășire.
- Reducerea fluctuației de personal - Atunci când angajații se identifică cu valorile și cultura companiei, ei devin mai loiali și mai dedicați muncii lor. Prin oferirea de obiecte personalizate contribui indirect la un climat organizațional stabil, ceea ce înseamnă mai multă recunoștință din partea audienței. Vei reuși să găsești mereu noi oportunități de evoluție.
Vrei să atingi succesul profesional, fără a afecta prea mult bugetul? Personalizarea experiențelor trăite de angajați este cea mai bună modalitatea de a te diferenția de concurenți și a deveni un simbol pentru echipă.
Ce mai aștepți? Optează și tu pentru produse promoționale adaptate afacerii tale, iar rezultatele nu vor întârzia să apară!