Clienţii Poştei Române pot achita serviciile a peste 200 de furnizori, inclusiv facturi de energie electrică, gaze, telefonie, internet, apă, rate la credite şi diverse taxe şi impozite, atât din Bucureşti, cât şi din întreaga ţară, prin intermediul opţiunii self-service, disponibile în diverse subunităţi din Capitală.
„Poşta Română continuă trendul digitalizării oferind opţiunea de plată self-service, în diverse subunităţi poştale din Bucureşti. Astfel, roboţeii moderni facilitează achitarea facturilor şi a taxelor, fără a mai fi nevoie de interacţiunea directă cu personalul poştal.
Clienţii Poştei Române pot achita serviciile a peste 200 de furnizori, inclusiv facturi de energie electrică, gaze, telefonie, internet, apă, rate la credite şi diverse taxe şi impozite, atât din Bucureşti, cât şi din întreaga ţară. Prin intermediul opţiunii self-service, utilizatorii beneficiază de o soluţie rapidă şi convenabilă, transformând radical experienţa de plată pentru utilităţi şi alte servicii", se precizează într-un comunicat al companiei.
Potrivit operatorului poştal, utilizarea terminalelor self-service este extrem de simplă: clienţii trebuie doar să scaneze codul de bare de pe factură şi să urmeze instrucţiunile de pe ecran.
Meniul intuitiv este accesibil chiar şi pentru cei fără experienţă în tehnologie. În plus, personalul poştal este mereu disponibil pentru a asista clienţii care au nevoie de ajutor, spune compania.
În paralel cu digitalizarea serviciilor, Poşta Română menţionează că va continua să ofere opţiuni tradiţionale de plată la ghişeele poştale, inclusiv plata prin intermediul factorului poştal, pentru a satisface toate nevoile şi preferinţele clienţilor.