Reprezentanţii companiei TAROM au anunţat crearea unei adrese de e-mail unde călătorii afectaţi de anularea zborurilor din 8 iulie pot trimite cererile şi documentele pentru a obţine despăgubiri:
despagubire8iulie@tarom.ro.
Compania TAROM a menţionat că pasagerii trebuie să transmită următoarele informaţii:
- Nume şi prenume pasager
- Număr de zbor
- Copia biletelor de călătorie şi codul rezervării
- Dacă este cazul, dovada plăţii pentru cheltuielile suplimentare privind cazarea, masa, transportul de la aeroport la unitatea de cazare şi de la unitatea de cazare la aeroport
- Modalitatea de compensare pentru care optează (bani / voucher electronic)
Voucherul electronic poate fi utilizat pentru achiziţionarea de bilete TAROM emise pe zboruri operate TAROM (cu număr de zbor RO) în termen de un an de la data emiterii. Contravaloarea voucherului nu este rambursabilă.
Pentru pasagerii care vor opta pentru plata compensaţiei în bani este necesar să transmită datele bancare în următorul format :
- Nume şi prenume beneficiar cont
- Denumirea băncii
- Sucursala
- Adresa băncii
- Iban
- Cod SWIFT/BIC
- Monedă cont
Pentru informaţii suplimentare, pasagerii pot contacta centrul de suport TAROM la numerele de telefon: (004) 021 9978, (004) 0800500 131 (TelVerde), (004) 0371 529 000 sau pe oricare dintre adresele de email: contact@tarom.ro, rezervari@tarom.ro.
Luni a fost haos pe aeroportul Otopeni, după ce TAROM a anulat zeci de curse, ca urmare a unei greve mascate a piloților, care s-au declarat inapți de zbor.
TAROM a anunţat marţi dimineaţă că a ajuns la un acord cu reprezentanţii personalului navigant pentru derularea operaţiunilor în regim normal.