Din inima Banatului, în inima românilor

Din inima Banatului, în inima românilor

Treasure Games in Banat s-a încheiat în capitala Banatului, Timișoara. Dar competiția la care au luat parte cele patru echipe, pe parcursul a șapte zile, nu este decât preludiul unei povești care încă se scrie.

Cultura și tehnologia pot împreună să conducă la dezvoltarea comunităților, creștere economică și un viitor sustenabil. Este ceea ce au simțit toți participanții la singurul reality show în social media din România, susținut de Raiffeisen Bank.

Așa cum Raiffeisen Bank oferă Banking 1:1, Treasure Games in Banat a oferit Experiențe 1:1, ușor de urmărit, în timp real, prin stories și postări în social media. Seria video Treasure Games va avea premiera pe YouTube în această toamnă, după ce vor fi puse cap la cap sute de ore de filmare. 

ADVERTISING

Emilia Morariu, Alina Muntele, Ciprian Muntele, Silviu Barbul, Adrian Dan, Bogdan Buzuleac, Marius Chivu și Răzvan Moței sunt concurenții care au format cele patru echipe care au căutat să surprindă locuri, experiențe, întâlniri cu oameni speciali și gusturi care te fac să îți dorești să călătorești în Banat. 

„După o primă ediție de succes, derulată anul trecut, ne bucurăm ca acest concept, dezvoltat de Zaga Brand, poate contribui la punerea în valoarea a unei regiuni importante și la nivel european, odată cu manifestările din Timișoara, Capitală Europeană a Culturii.

ADVERTISING

Dar Banatul nu este doar Timișoara, este și Timiș și este mult mai mult, iar creatorii de conținut ne ajută să vedem asta într-un mod interactiv și atractiv”, explică Silvia Teodorescu, coordonatorul Cronicari Digitali și managing partner Zaga Brand.

Rezultatul final al competiției va fi dezvăluit în seria video Treasure Games in Banat, care va fi lansată pe canalul de YouTube Treasure Games

A doua ediție a singurului reality show în social media din România oferă imagini, informații și un ghid practic pentru oricine vrea să pornească în explorare mergând pe urmele creatorilor de conținut din concurs. 

ADVERTISING

Show-ul creat de Zaga Brand, prin platforma Cronicari Digitali, este susținut de Raiffeisen Bank. Partenerii acestei ediții sunt Orange și Profi. Treasure Games in Banat are susținerea SIXT, Iulius Town, Timișoreana, Panasonic și Boya, prin MGT.

Partenerii media care au urmărit desfășurarea Treasure Games in Banat și au ajutat ca povestea să ajungă la cât mai mulți români sunt Kiss FM, History Channel și Spotmedia.ro. 


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇