Netflix lansează pe 8 iunie un documentar despre Turul Franței

Netflix lansează pe 8 iunie un documentar despre Turul Franței

Netflix va lansa la nivel global în data de 8 iunie un documentar despre Turul Franței, care va avea opt episoade și va prezenta imagini inedite, ce capturează emoția și suferința prin care trec cicliștii de-a lungul a peste trei săptămâni de competiție și peste 3.000 de kilometri parcurși.

Documentarul urmărește în mod principal echipa Jumbo-Visma, care l-a dat anul trecut pe marele câștigător, Jonas Vingegaard, dar și alte echipe: Ineos Grenadiers, Groupama-FDJ, EF Education-EasyPost, Alpecin-Fenix, Bora-Hansgrohe și AG2R Citroën Team.

ADVERTISING

Tadej Pogačar, de două ori câștigător al Turului Franței, și UAE Team Emirates nu sunt direct implicați în documentar, reprezentanții echipei fiind îngrijorați că portretizarea făcută va avea un impact negativ asupra sponsorilor.

Documentarul, produs de compania Quadbox, va fi difuzat în 190 de țări din toată lumea. Titlul original, în engleză, este ”Tour de France: Unchained”, în timp ce în Franța va fi difuzat cu numele ”Tour de France: Au cœur du peloton”.

Netflix a finanțat producția cu 8 milioane de euro, potrivit Cyclingnews. Organizatorii Turului, compania ASO, dar și Televiziunea Națională din Franța, au contribuit fiecare cu câte 250.000 de euro. Cele opt echipe care apar în documentar au fost și ele implicate financiar cu suma de 500.000 de euro (câte 62.000 de euro de echipă).

Tour de France: Unchained - The New Netflix Series

 

ADVERTISING
FĂRĂ SCURTĂTURI. Ajungem departe

În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇