Un tricou al lui FCSB costă mai mult decât unul al celor de la FC Barcelona, dar Mihai Stoica susține că prețurile sunt stabilite exclusiv de producătorul de echipamente și clubul nu adaugă vreun adaos.
Oficialul vicecampioanei României spune că prețul mai pieperat vine din cauza volumului de vânzări dintre cele două cluburi.
"Omul vrea să-şi cumpere un tricou original… costă 150 de euro. Oamenii ne înjurau pe vremuri că de ce tricoul nostru este mai scump decât cel al Barcelonei? Le-am explicat, e logic, pentru că producătorul de echipament face mult mai puţine şi atunci costul e mult mai mare", a spus Mihai Stoica la Orange Sport.
"Adică în niciun caz nu puneam noi adaos. Noi nu puneam adaos deloc […] Românul nu are cultura să meargă pe stadion, românul nu are cultura să meargă în magazin să achiziţioneze… Am gestionat clubul când jucam semifinale de Cupa UEFA. Orice încercam nu erau vânzari care să conteze", a adăugat managerul "roș-albaștrilor".
Nike este sponsorul tehnic al lui FCSB.