Promenada Mall si World Vision Romania donează 730 de perechi de ghete pentru copiii de la sate, de Moș Nicolae

730 de copii din comunități vulnerabile au primit ghete de Moş Nicolae, în cadrul proiectului „Înnoiește-te și dăruiește de Moș Nicolae”, campanie derulată de Promenada Mall împreuna cu World Vision România. 

Conform unui studiu World Vision, 68% dintre elevii din mediul rural merg în continuare pe jos la școală, dintre care 17% parcurg peste 8 km zilnic, de obicei pe drumuri neasfaltate și noroioase. Mulți dintre acești copii trebuie să  înfrunte iarna purtând încălțări neadecvate, iar drumul până la școală devine anevoios. Lipsa unor venituri constante îi constrânge pe mulți părinți să renunțe la achiziționarea unor haine și ghete de iarnă, în favoarea alimentelor de bază.

ADVERTISING

Cele 730 de perechi de ghete au fost oferite copiilor cu vârste cuprinse între 6 și 12 ani din 18 sate din România

Mulți dintre copii nu au avut niciodată o pereche de ghetuțe noi doar pentru ei, ci le primeau deja uzate de la frații mai mari. Iarna aceasta, cei 730 de copii vor avea încălțăminte călduroasă  pentru a putea ajunge la școală mai ușor. 

Campania „Înnoiește-te și dăruiește de Moș Nicolae” s-a desfășurat  între 22 noiembrie și 5 decembrie.  Pentru fiecare bon de cumpărături care a inclus și o pereche de încălțăminte, scanat în aplicația mobilă de loialitate a centrului comercial, SPOT, Promenada Mall a donat câte o pereche nouă de ghete pentru copiii parte din proiect.

ADVERTISING
FĂRĂ SCURTĂTURI. Ajungem departe

„Zeci de mii de copii din ţara noastră suferă de frig în fiecare iarnă. Cu picioarele ingheţate, e greu să înveţi şi să poţi să asimilezi informaţia. Suntem recunoscători că avem parteneri precum Promenada Mall, care au înţeles nevoile copiilor de la sat. Pandemia a afectat și mai mult familiile vulnerabile, le-a scăzut veniturile și astfel cheltuielile se rezumă doar la necesitățile de bază cum ar fi hrana, în multe gospodării. Vorbim despre familii care ne-au spus că ar anula, dacă ar putea, Crăciunul din acest an din lipsa banilor și a ruşinii că nu pot asigura familiei cele necesare.” declară Mihaela Nabăr, director executiv al Fundației World Vision România.  

ADVERTISING

Pe durata campaniei, Dr. Oana Cuzino, Laura Cosoi, Alina Greavu (Aluziva) și Sore Mihalache, alături de alte persoane publice, s-au alăturat inițiativei în calitate de ambasadori și și-au încurajat comunitățile să se alăture inițiativei. 

Despre World Vision România  

World Vision România este o organizație care desfășoară programe de intervenție umanitară de urgență, dezvoltare și advocacy, punând în centrul activității sale bunăstarea copilului. Organizația se concentrează asupra muncii cu copiii, familiile și comunitățile, în scopul depășirii sărăciei și nedreptății. Fundația lucrează cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasă, etnie sau gen.  

World Vision România face parte din parteneriatul World Vision International, prezent în aproape 100 de țări din întreaga lume. În 30 de ani de prezență în România, am ajutat peste 500.000 de copii și adulți, în aproape 500 de comunități din 18 județe.  

www.worldvision.ro; http://www.facebook.com/WorldVisionRomania 

Despre Promenada Mall  

Cu un mix de branduri de renume internațional și o gamă bogată de restaurante și servicii, Promenada pune la dispoziția clienților o experiență completă de shopping. Având un design modern în linie cu arhitectura urbană din zona de nord a capitalei, Promenada Mall este situat pe Calea Floreasca nr 244-246, Sector 1 București, cu acces facil la mijloacele de transport public, într-una din cele mai moderne zone ale orașului.   

Promenada găzduiește peste 150 de magazine, printre care se numără branduri premium precum Coccinelle, în exclusivitate în România, LIU JO, GUESS, Musette, Intimissimi, Kultho, Bijuteria Teilor, grupuri de renume ca Inditex, cu brandurile Massimo Dutti, Oysho, ZARA, ZARA HOME, Bershka și Stradivarius, Peek & Cloppenburg, magazine pentru copii, de sport, frumusețe și timp liber. Ofertei de magazine i se adaugă o gamă largă de servicii precum Asian Vitality SPA, FIT4U, The BAR Salon, Salon Yvonne, Floria, Needle Atelier de retuș, ECO CLEAN, Diamond Car Wash și o varietate de servicii bancare.  

Terasa verde, de peste 4000 mp este o adevărată oază urbană, care invită vizitatorii la relaxare și oferă modalități variate de petrecere a timpului liber – proiecții de film, spectacole de teatru, concerte în aer liber și alte evenimente dedicate publicului. Restaurantul Trickshot oferă mai mult decât experiențe culinare, cuprinzând și activități de petrecere a timpului liber -  biliard și bowling. Clienții au la dispoziție și Clubul de Health & Fitness World Class, ce oferă membrilor acces la facilități și echipamente premium.    

Cei care preferă modalitățile de transport prietenoase cu mediul vor găsi la Promenada Tesla Superchargers (nivelul -2) și alte stații de încărcare disponibile în parcarea subterană.  


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇