Coordonatorul campaniei naţionale de vaccinare, Valeriu Gheorghiţă, a explicat, duminică, de ce platforma de vaccinare nu arată încă timpul de așteptare.
Data la care ar fi trebuit să se întâmple acest lucru era sâmbătă, 10 aprilie. Sau cel puțin așa promiteau autoritățile.
Întrebat, duminică seara, la Digi24, care este motivul, Valeriu Gheorghiţă a răspuns că în aceste zile s-a lucrat foarte mult la operaționalizarea a peste 170 de cabinete noi de vaccinare: 144 cu vaccin de la Pfizer și 30 cu serul AstraZeneca.
„Sunt lucruri care de la sine scad timpul de așteptare pe listă. De pildă, în ultimele 24 de ore pot să vă spun că au fost peste 97.000 de notificări și peste 70.000 de persoane programate.. Tocmai de aceea prioritate a fost în momentul de față operaționalizarea acestor centre noi”, a spus Valeriu Gheorghiţă.
În următoarele două - trei zile va fi disponibil și timpul de așteptare și ritmul de vaccinare, a adăugat acesta.
Coordonatorul campaniei naţionale de vaccinare a adăugat că nu există centre care se închid, ci doar unele, puține, care schimbă tipul de vaccin.
La nivel național sunt în acest moment 1.151 de centre de vaccinare anti-COVID.