Înscrierile la cea de-a 23-a ediție a competiției Romanian PR Award încep astăzi şi se vor încheia vineri, 3 octombrie 2025. Ediția de anul acesta aduce în prim-plan rolul comunicării în crearea spațiilor de dialog.
„Într-un context global marcat de polarizare și sensibilități sociale tot mai accentuate, comunicarea își depășește rolul clasic de transmitere a mesajelor și devine un instrument esențial pentru crearea spațiilor de dialog. Organizațiile nu mai pot comunica doar pentru a convinge sau a-și apăra pozițiile, ci trebuie să învețe să comunice pentru a asculta, a înțelege și a construi punți între perspective diferite. În actualul climat socio-economic, cea mai curajoasă formă de comunicare este, poate, aceea care creează loc pentru celălalt”, a declarat Dana Oancea, Președintele Forum for International Communications.
Înscrierile se pot face până vineri, 3 octombrie 2025. Sunt eligibile proiectele care s-au desfășurat în ultimii doi ani.
Jurizarea competiției reunește competențe din 22 de țări și este asigurată de directori de comunicare, reprezentanți ai agențiilor globale de PR, executivi ai agențiilor locale, precum și de reprezentanți ai mediului academic și societății civile, ai organizațiilor profesionale - IPRA, Arthur W. Page Society, CIPR, ARRP, PROI Worldwide și AMEC, și consultanți independenți.
Organizatorii continuă acordarea distincției Junior PR Award, dedicată tinerilor și aspiranților la o carieră în PR, în parteneriat cu ARRP.
Gala Romanian PR Award se va ține în seara zilei de 19 noiembrie, la JW Marriott Grand Hotel. În afara premiilor pe categorii, juriul va acorda distincțiile PR Agency of the Year, PR Innovator of the Year și Best Use of PR Measurement & Evaluation, o distincție specială acordată de Raiffeisen Bank.
Romanian PR Award este susținut de partenerii instituționali – IPRA (International Public Relations Association) și ARRP (Asociația Română de Relații Publice), de sponsorii – Kaufland Acces, partener pentru incluziune, Raiffeisen Bank, Ursus Breweries, Coca-Cola, Banca Transilvania, MedLife, Dacia și Provident, de partenerii – MediaTrust, 360Revolution și VIP Romania, precum și de partenerii media – PR Romania, Revista Cariere, IQads, Spotmedia, România Pozitivă, Adhugger și Zelist.
Detalii despre competiție la https://praward.ro/
Despre Romanian PR Award
Aflată la cea de-a 23-a ediție, Romanian PR Award este cea mai importantă competiție națională de recunoaștere a excelenței în domeniul Relațiilor Publice. Un proiect ‚încăpățânat’ și de cursă lungă care a reușit să adune sub aceeași umbrelă parteneri prestigioși, nume marcante ale breslei, concurenți valoroși și zeci de tineri aspiranți la o carieră în PR. Importanța competiției a crescut odată cu dezvoltarea industriei locale de PR, iar relevanța ei se măsoară în multitudinea de concurenți aflați an de an la start, în performanțele finaliștilor și în profesionalismul celor care îi arbitrează.
Despre organizator
Forum for International Communications este o organizație non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesioniști standarde etice și de performanță ale profesiei de relații publice. Fundația organizează din 2003 Romanian PR Award, impus drept cel mai important eveniment de recunoaștere a excelenței în domeniul comunicării din România. În aprilie 2009, fundația a lansat portalul PR Romania, una dintre cele mai relevante publicații online de PR din Europa, conform Communications Director. În martie 2006, Forum a inițiat programul CSR Romania cu scopul de a promova bunele practici în domeniul responsabilității sociale corporatiste, program afiliat la rețeaua europeană CSR Europe. Alături de parteneri din sectorul privat și public, Forum dezvoltă și implementează din 2017 Carta Diversității din România.