71 de proiecte au fost nominalizate în competiția Internetics 2022, proiect inițiat de The Institute și susținut de UniCredit Bank. Câștigătorii îi vom afla la Gala de Premiere Internetics 2022, care va avea loc pe 17 noiembrie și va fi găzduită de NORD Events Center by Globalworth (Bd. Dimitrie Pompeiu nr. 4-6).
Categoria cu cele mai multe proiecte nominalizate este Digital Strategies – cu 26 de proiecte nominalizate, urmată de Digital Campaigns – 22 proiecte, Digital Platforms – cu 19 proiecte, respectiv Digital for Good – cu 4 proiecte.
În cele 4 categorii ale competiției au fost nominalizate proiecte înscrise de 17 agenții: Arctic | Cheil | Centrade | Cohn & Jansen Creative Network | DDB România | est.now | Jam Session Agency | Leo Burnett MAINSTAGE The Agency | Mercury360 | MRM | pastel | Publicis România | Saatchi & Saatchi + The Geeks | THE NEW | Tribal Worldwide | v8 | VMLY&R România.
Cele 35 de branduri care au proiecte nominalizate în comeptiție sunt: ACCEPT | Arctic | Ariel | Asociația Telefonul Copilului & Poliția Română | Autism Voice Institute | Autovit.ro | Banca Transilvania | Bridgerton | Carrefour | Dăruiește Viață | Elfi | eMAG | FASHION DAYS | Head & Shoulders | ING Bank | IQads | Kaufland România | KFC | Kinder | La Casa de Papel | McDonald’s | Nemira | Opera Română | Orange | PIZZA HUT | PlayStation | Samsung | Samusocial România | Stranger Things | Tazz | THE BEAR RIGHT | URSUS | VICE | VIF Network | Vreau Din România by Kaufland.
Proiectele au fost evaluate de peste 80 de specialiști în marketing, comunicare online, experți în research și media, consultanți independenți și reprezentanți din buticuri de consultanță online din România. Jurizarea s-a desfășurat în două runde online: o primă rundă de evaluare individuală a proiectelor, care a stabilit nominalizații Internetics 2022, și o a doua rundă în care jurații fiecărei categorii s-au reunit pentru a stabili trofeele pentru fiecare secțiune.
Întâlnirile din a doua rundă de jurizare au fost moderate de Dan Zloteanu, Business Consultant & Marketing Researcher, MRI/ The Network – pentru categoria Digital Platforms, Costin Radu, Independent Strategy Consultant – pentru categoria Digital Strategies și Camelia Petrescu – Associate Director, Unlock Market Research – pentru categoria Digital Campaigns. De asemenea, cei trei moderatori au setat și threshold-ul pentru categoriile competiției, pe baza căruia proiectele au intrat în etapa finală.
Câștigătorii Internetics 2022 îi aflăm la Gala de Premiere Internetics 2022, care va avea loc pe 17 noiembrie la NORD Events Center by Globalworth și se va desfășura sub tema Do Good Through Digital, fiind moderată de Andi Moisescu.
Festivitatea de premiere va încheia ediția cu nr. 22 a competiției și va premia cele mai bune campanii interactive din ultimul an.
Internetics este un proiect THE INSTITUTE.
Partener principal: UniCredit Bank
Parteneri secțiuni:
GAMIFICATION: Absolut
BRAND BUILT COMMUNITIES: Coca-Cola
MOBILE: Answear.ro
Social Media Special Mechanics: Kozel
DIGITAL BRAND EXPERIENCE: Globalworth
ONLINE BRANDED CONTENT: Black Rhino Radio
Partener Premii Speciale: YouTube pentru YouTube Ads Leaderboard & BEST YOUTUBE AD | People's Choice
Parteneri media strategici: YOOH, Euromedia, B365
Parteneri media: Biz, IQads, Smark, Paginademedia.ro, spotmedia.ro, RADOR, Zona IT
Parteneri tradiționali: Gavrilă&Asociații, Netvibes, mediaTRUST
Fondat şi organizat de The Institute, Internetics este un festival de marketing digital, care stabileşte standardele în comunicarea online din România. Festivalul premiază cele mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online, încurajând totodatǎ creativitatea şi abordarea strategică. Prima ediţie Internetics a avut loc în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.
Website │ Facebook │ Instagram
The Institute inițiază și organizează evenimente culturale de 25 de ani, timp în care a construit o comunitate ce reunește întreprinzători, profesioniști și publicul industriilor creative și culturale din România. Prin ceea ce face, The Institute și-a propus să contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, creșterea și diversificarea audienței atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovarea întreprinzătorilor și profesioniștilor creativi pe plan național și internațional.