Iată 5 termeni și definiții pe care trebuie să le știi atunci când lucrezi cu o agenție marketing București!

agentie marketing Bucuresti

În momentul în care te bazezi pe un serviciu plătit de orice tip, nu lași totul pe mâna celor care îți oferă acest serviciu. Mai exact, înveți și tu câte ceva, fie înainte sau în timpul colaborării cu aceștia, pentru a face viața mai ușoară atât lor, cât și ție.

Totodată, este recomandat să știi câte ceva despre serviciile care îți sunt oferite, mai ales dacă acestea sunt moderne, precum cel de marketing. Așadar, când lucrezi cu o agenție marketing București, există câțiva termeni și o serie de definiții pe care ar trebui să le știi neapărat pentru a asigura un workflow impecabil în cadrul colaborării voastre!

ADVERTISING

Testare A/B

Acest termen implică testarea a două versiuni diferite a unui element aferent afacerii tale – precum o pagină web, un email, sau un CTA, printre altele. Testarea A/B ajută o agenție marketing București să pună la cale o strategie completă și mai important, să compare două elemente diferite care pot fi parte ale aceleiași strategii.

CTA – Call-to-Action

Un CTA sau, cum s-ar spune în România, chemarea la acțiune, reprezintă imboldul acordat unui client, în speranța că acesta din urmă să urmeze pașii corespunzători realizării unei acțiuni. Această acțiune poate fi un click, o vânzare sau o abonare la un newsletter.

ADVERTISING

Marketing B2B

Acest tip de marketing se realizează între două sau mai multe afaceri. Pe scurt, reprezintă relația, din punct de vedere a domeniului de marketing, dintre afacerea ta și o altă afacere. Evident, o agenție marketing București va aplica acest tip de strategie în cazul în care afacerea ta vinde produse sau servicii destinate altor afaceri.

Marketing B2C

Evident, cel mai comun tip de marketing este cel care are clientul în vizor – business to client. Spre deosebire de tipul B2B, acest tip de marketing implică mai mult emoția umană în vederea realizării unei acțiuni de cumpărare/vânzare.

ADVERTISING

Alte afaceri, de obicei, iau în calcul plusurile și minusurile unui serviciu mai mult.

KPI – Indicatori de performanță

Pentru o agenție marketing București și nu numai, acești indicatori sunt mai mult decât esențiali. Aceștia arată, detaliat, modul în care o afacere se descurcă pe piață după implementarea anumitor strategii. Pe scurt, aceștia îți spun dacă te apropii de un target prestabilit sau dacă agenția trebuie să mai lucreze la strategiile implementate. 

Printre indicatorii cei mai importanți, putem enumeră numărul total de vizitatori ai site-ului, CPA, timpul mediu petrecut de utilizator pe pagină, CTR și așa mai departe. 

Cum angajezi o agenție marketing București dacă nu știi termenii din domeniu?

agentie marketing Bucuresti

Răspunsul la această întrebare este simplu. Anume, nu alegi doar o agenție de marketing – în schimb, alegi o agenție de marketing care este all-in când vine vorba de acest domeniu. Experții TheMarkers.ro sunt pregătiți să îți ofere detalii și informații privind cei mai importanți termeni pe care trebuie să îi iei în considerare atunci când vrei să îți dezvolți afacerea. Îi poți sună chiar astăzi și cere o oferta personalizată, ideală pentru target-urile tale și pentru afacerea ta!


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇