Aronia Charlottenburg și Agenția Limitless, premiate în cadrul GPeC Gala 2024

Aronia Charlottenburg, lider de nișă pe piața sucurilor și suplimentelor naturale din România, a fost premiat în cadrul GPeC Gala. Premiul GPeC eCommerce Proficiency a fost acordat către Aronia Charlottenburg la categoria „Produse Organice, Naturale și BIO” în urma unei auditări riguroase, realizate de cei 28 de experți din juriu. Premiul a fost obținut la o perioadă relativă scurtă de timp de la startul colaborării cu Agenția de Marketing Online Limitless.

Premiul GPeC eCommerce Proficiency este recunoscut în industria de comerț online românească drept un premiu acordat rezultatelor excelente. Parte din ecosistemul GPeC, cel mai mare eveniment din Europa Centrală și de Est dedicat comerțului online și marketingului digital, competiția a atras în acest an 58 de magazine online înscrise în diferite categorii.

Bazată pe mai mult de 200 de criterii de evaluare, această competiție oferă o analiză complexă asupra prezenței online a unui magazin, concentrându-se pe aspecte precum UX, campanii de marketing, diferențiatori de brand, strategii SEO și Pay-Per-Click (PPC), dar nu numai.

ADVERTISING

Performanțele site-ului Aronia Charlottenburg.ro, analizate de cei 28 de membri ai juriului, se reflectă atât în investiția constantă în marketing pe care brandul a făcut-o încă de la lansarea sa pe piață, dar și în recenta colaborare pornită cu agenția Limitless.

,,Atunci când ai de-a face cu un brand care investește deja de câțiva ani în mod constant în vizibilitate și campanii plătite, cum este cazul Aronia Charlottenburg, creșterile semnificative, mai ales într-un interval scurt de timp, reprezintă o provocare. Cu toate acestea, echipa Limitless a reușit să-și îndeplinească încă o dată obiectivul pe care îl are încă de la începutul unei colaborări: acela de a oferi rezultate fără limite, într-o lume în care totul este într-o continuă schimbare.’’ povestește Cristian Bolocan, Head of SEO și Managing Partner al Limitless Agency.

Strategia din spatele Aronia - cum a reușit Agenția Limitless să tripleze traficul organic al site-ului în doar zece luni

Unul dintre diferențiatorii agenției Limitless în abordarea pe care o are este o atenție deosebită acordată analizei datelor. Astfel, agenția a investit în ultimii ani într-un CSS dezvoltat intern, denumit TRUDA, care permite o analiză în timp real a performanței produselor pentru optimizarea campaniilor de publicitate plătită.

ADVERTISING

Dincolo de asta, o mapare a interesului consumatorilor față de produse și o mai bună înțelegere a comportamentului acestora în interacțiunile cu brandul, oferă insight-uri valoroase și la nivel de business, nu doar la nivel de strategie de marketing. 

În ceea ce privește strategia SEO, echipa Limitless a reușit, în cele 10 luni de la preluarea contului, să aducă o triplare a traficului organic pe site, reprezentată de o creștere de 230% față de aceeași perioadă a anului precedent, înainte de preluarea contului de către agenție.

Eforturile colective au fost apreciate și de algoritmul Google, brandul Aronia Charlottenburg înregistrând o creștere a scorului de vizibilitate de 20% (de la 18% la 38%) în ultimele luni.

Rezultate peste așteptări - perspectiva fondatorilor Aronia Charlottenburg

‘’Poziționare ca brand premium, care nu face compromisuri, se leagă de misiunea noastră personală, ca fondatori și de felul în care vrem să facem business. Această exigență a venit în ultimii ani și cu provocări în ceea ce privește identificarea unor parteneri de încredere, care să ne susțină în misiunea noastră asumată de a deveni cel mai puternic brand de Aronia la nivel european. Una dintre cele mai importante decizii strategice pe care le-am luat recent a fost startul unei colaborări cu Limitless Agency, o agenție de marketing cu o experiență vastă în comerțul online. Suntem încântați că am făcut acest pas, deoarece rezultatele sunt evidente, iar Premiul pentru Excelență obținut la GPeC ne consolidează poziția de lider pe piața suplimentelor pe bază de Aronia din România,” spune Cristian-Mihai Țîrcuș, fondatorul Aronia Charlottenburg.

ADVERTISING

Despre Aronia Charlottenburg

Aronia Charlottenburg, brand fondat în 2015 de Cristian-Mihai Țîrcuș și partenera sa Anca Țîrcuș, este o companie de sucuri și suplimente naturale pe bază de aronia, un fruct bine cunoscut pentru beneficiile sale dovedite științific. Cu un conținut mare de antioxidanți, fructul de aronia ajută atât în scăderea glicemiei, cât și în reducerea riscului de apariție a cancerului. 

Brand-ul Aronia Charlottenburg este în prezent lider pe piața sucurilor și suplimentelor naturale din România și în top 3 branduri de nișă la nivel european. Obiectivul asumat al Aronia Charlottenburg este să devină cel mai puternic brand de aronia la nivel european.

Motivația companiei se leagă de motivația personală a fondatorilor, ceea ce o face cu atât mai puternică: dezvoltarea și livrarea de produse premium, fără compromisuri, având la bază doar ingrediente naturale.

Despre Limitless Agency

Agenția Limitless, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România oferă servicii de SEO, PPC și Data Analysis. Cu un portofoliu de peste 400 de magazine online din diferite domenii, agenția a administrat până în prezent bugete de marketing de peste 40 de milioane de euro, obținând recunoaștere pentru performanțele clienților săi, inclusiv cel mai recent premiu câștigat alături de Aronia Charlottenburg în competiția GPeC. Cu o expertiză solidă în SEO, PPC și Data, Limitless se concentrează pe un singur obiectiv: să obțină rezultate excepționale pentru fiecare client din portofoliu.

Premiul GPeC eCommerce Proficiency, una dintre cele mai respectate distincții din e-commerce-ul românesc, a fost acordat în cadrul GPeC Summit 2024, cel mai mare eveniment din Europa Centrală și de Est dedicat comerțului online și marketingului online. Lansat acum 19 ani, GPeC Summit adună anual speakeri de renume și oferă perspective valoroase din diverse industrii. Anul acesta, competiția GPeC eCommerce Proficiency a inclus 58 de magazine online, evaluate pe baza a peste 200 de criterii de către 28 de experți în E-Commerce și Marketing Digital.