Şefii Google şi Facebook au ştiut despre Jedi Blue, un acord de împărţire a pieţei de publicitate online

Şefii Google şi Facebook au ştiut despre  Jedi Blue, un acord de împărţire a pieţei de publicitate online

Directorii generali ai Google şi Facebook, Sundar Pichai şi Mark Zuckerberg, au avut cunoştinţă despre o înţelegere de împărţire a pieţei de publicitate online, conform unei plângeri modificate depuse de Texas şi alte state care au intentat un proces antitrust împotriva Google, transmite Reuters.

Acordul cu Facebook, pe care Google l-a numit Jedi Blue, a fost semnat de Sundar Pichai, în timp ce CEO-ul Facebook Mark Zuckerberg a participat la o serie de e-mailuri în care s-a discutat despre înţelegere.

ADVERTISING

Google a spus ulterior că afirmaţia plângerii ”nu este exactă” şi că plângerea în sine este ”plină de inexactităţi”.

”Intenţionăm să depunem o moţiune de respingere săptămâna viitoare”, a spus un purtător de cuvânt al Google.

Facebook, care între timp a devenit Meta Platforms Inc, a afirmat într-un comunicat că afacerea nu era exclusivă pentru Google şi că alte acorduri au crescut concurenţa pentru plasarea de anunţuri.

Acesta a arătat că este mai bine pentru agenţii de publicitate ”în timp ce îi compensează în mod echitabil pe editori”.

ADVERTISING

În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇