Cât de eficiente sunt advertorialele SEO pentru o afacere online

Cât de eficiente sunt advertorialele SEO pentru o afacere online

În zilele noastre, nicio afacere nu mai există dacă nu se află și în mediul online. Majoritatea utilizatorilor și potențialilor clienți vor caută informații despre afacerea ta pe motoarele de căutare sau pe rețelele de socializare.

Dacă nu exiști pe vreuna dintre aceste platforme, atunci nu vor mai fi interesați de afacerea ta. Fie că prestezi servicii, vinzi produse, mâncare sau ai orice alt tip de afacere, în orice caz este vital să beneficiezi de mediul online. Cu ajutorul optimizării SEO vei putea fi plasat în topul rezultatelor de pe motoarele de căutare și implicit toată lumea va ști de existența afacerii tale. În următoarele rânduri discutăm despre eficiența advertorialelor SEO.

Probabil ai auzit de acest termen, respectiv advertoriale SEO publicate pe site-uri din presă, bloguri și site-uri locale. Advertorialul este un articol plătit, care are menirea de a imbina editorialul cu publicitatea. Practic, se folosesc cuvinte cheie pentru afacerea ta, textul este informativ și util, însă în același timp promovează serviciile sau produsele pe care le pui la dispoziția clientului. Advertorialele au capacitatea de a eficientiza procesul de optimizare, făcând parte din acesta. Prin intermediul textelor de acest tip poți atrage noi clienți, conversii mari și poți crește vizibilitatea afacerii tale.

ADVERTISING

Un advertorial este de fapt o formă de publicitate plătită care nu este la fel de agresivă ca o reclamă sau un banner. Din acest motiv, clienții agreează acest tip de publicitate, fiind interesați de serviciul sau produsul promovat. Ideea textului este de a informa publicul despre ceea ce oferi, făcându-i o publicitate voalată și plăcută. Totuși, dacă textul nu este scris bine nu vei avea parte de aceleași realizări.

Unde apar advertorialele SEO?

Un advertorial poate lua formă unui comunicat de presă, unei știri, interviu, reportaj, podcast, postare pe blog, recenzie și multe altele. Există mai multe locuri unde apar advertorialele, iar în funcție de acestea poate veni și încrederea din partea viitorilor clienți. Advertorialele pot apărea pe pagini de publicitate ale publicățiilor, reviste online, site-uri generaliste de informare, pagini de social media, bloguri și așa mai departe. În funcție de nișă afacerii tale, cel mai util este ca advertorialul să apară pe un site care are legătură cu business-ul tău.

ADVERTISING

Majoritatea agențiilor de publicitate recomandă advertorialele pentru procesul de optimizare seo, un proces care face ca website-ul dumneavoastră sa rankeze mult mai bine în motoarele de căutare.

În acest fel, te vei putea bucura de încredere din partea clienților. Chiar și așa, site-ul trebuie să fie unul cu notorietate pentru și mai multă expunere. Dacă se publică pe un site care are autoritate, eficientă advertorialelor SEO poate fi mai mare decât crezi. În orice caz, pentru a fi eficient trebuie redactat corespunzător și în funcție de solicitările pe care le au motoarele de căutare.

Advertorialele cuprind mesaje comerciale, care sunt însă, mascate cu ușurință de cel care le redactează. Practic afacerea ta va fi promovată, iar clientul va fi informat despre beneficiile acesteia în același timp. Eficientă advertorialelor este una foarte ridicată, aducând conversii mari, vizibilitate, expunere în mediul online, potențiali clienți și nu în ultimul rând - un profit mai mare. Din acest motiv, este important să alegi o agenție SEO care să se ocupe de redactarea și publicarea advertorialelor în locurile bine alese.

ADVERTISING

Cât de util este un pachet de advertoriale?

O agenție SEO are în permanentă legături cu site-uri, influenceri și bloggeri care pot publică un advertorial pentru afacerea ta. Aceasta încheie parteneriate cu diferite surse pentru a oferi clienților o experiență plăcută în mediul online și mai multă vizibilitate pentru afacerea lor. În acest fel, se găsesc cele mai bune variante de promovare, costuri mici pentru advertoriale și pachete pentru acestea. Un pachet de advertoriale poate informa un public larg despre afacerea ta, fiind eficient pe termen lung.

Pachetul are capacitatea de a susține o pagină de produse sau servicii, ori creșterea unui brand. Este mult mai eficient să apelezi la un pachet de advertoriale, decât să fie publicate articole separate la o distanță mare.

Rezultatele apar pe baza agenției cu care lucrezi. Advertorialele sunt scrise și verificate tehnic pentru că rezultatele să fie cât mai benefice. Din acest motiv, este util să alegi o agenție profesionistă, a căror copywriteri să se ocupe de advertorialele tale. O agenție SEO cu experiență va genera constant advertoriale care să fie în concordanță cu afacerea ta. Informarea publicului prin promovarea de acest tip este cea mai ieftină și eficientă metodă de a-ți face publicitate afacerii.

Creativitatea crește eficientă

Advertorialele SEO trebuie să fie creative. În conținutul lor trebuie să se regăsească termeni ușor de înțeles, un vocabular facil, informații suficiente și în același timp promovare a produsului sau serviciului. Potențialii clienți și motoarele de căutare trebuie să fie mulțumite de ceea ce se află în interiorul unui advertorial.

Atunci când se redactează un astfel de text, se țin cont de mai mulți factori. Regulile pe care le impun motoarele de căutare, dar și regulile morale pe care le are în vedere cititorul trebuie respectate cu strictețe. În caz contrar, advertorialul poate fi șters de către motoarele de căutare, iar afacerea penalizată cu raportul din partea cititorului.

Cu cât un advertorial este mai creativ și mai informativ, cu atât eficientă să în mediul online crește. Așadar, investește într-o agenție SEO profesionistă care îți poate aduce rezultatele de care ai nevoie pentru afacerea ta!

Scopul advertorialelor în procesul de promovare

Advertorialul este doar una din variantele de promovare în mediul online. Scopul sau este de a crește vizibilitatea brandului și de a produce mai multe vânzări sau mai multe converșii. Cel din urmă se stabilește în funcție de domeniu.

Un advertorial are capacitatea de a crește autoritatea brandului și de a genera un rating mai bun. Acest lucru este foarte important pentru potențialii clienți. Dacă nu se menționează brandul tău pe site-uri cu autoritate, va fi foarte dificil că și clienții să ajungă la produsele sau serviciile tale. Cu atât devine mai greu dacă afacerea este la început. În acest sens, un advertorial care să cuprindă mențiuni ale brandului, scris corect din toate punctele de vedere, va putea aduce vânzări substanțiale pentru afacerea ta. Oricare ar fi domeniul în care activezi, investește în advertoriale de calitate!