Tendințele în marketingul business-to-business sunt anunțate la Marketing B2B Conference

Tendințele în marketingul business-to-business sunt anunțate la Marketing B2B Conference
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

În ultimul an, multe branduri au fost nevoite să se reinventeze pentru a ține pasul cu schimbările din societate. Contextul pandemiei a influențat atât sectorul B2C, cât și pe cel B2B. Acum, mai mult ca oricând, oamenii de marketing trebuie să fie mereu la zi cu noutățile și să aibă la îndemână atât instrumentele, cât și soluțiile pentru orice provocare apărută în promovarea brand-urilor. 

Pe 3 iunie, Marketing B2B Conference vine în mijlocul comunității de marketing și comunicare business-to-business cu o ediție specială online, gândită să răspundă marilor provocări cu care companiile și agențiile se confruntă în al doilea an de pandemie. 

ADVERTISING

Alături de reputați specialiști, conferința aduce pe micile ecrane tendințele momentului, bune practici învățate în ultimul an și o imagine clară asupra mediului B2B. Prezentările, studiile de caz relevante și informațiile 'behind the scenes' vor aduce în prim plan strategii pentru o campanie care garantează generarea de lead-uri și nu numai. 

Printre vorbitorii acestei ediții se numără: Florentina Costea (Marketing Manager, Mastercard), Valentin Radu (CEO Omniconvert), Ioana Mănoiu (General Manager, GMP PR), Simona Radu (Head of Global Marketing Communications, Schneider Electric), Jennifer Shaw-Sweet (EMEA Lead at the B2B Institute, LinkedIn), Ioana Șerban (VP of Demand Generation & Growth Marketing, Fintechos), Victor Stroe (Chief Strategy Officer & Associate Director, Leo Burnett), Roxana Iancu (Marketing Lead, HP România & Bulgaria), Raluca Berceanu (B2B Business Director, MRM România), Dana Nae Popa (Owner & Managing Director, Pastel), Mugur Pătrașcu (Fondator, Screen Native), Rodica Mihalache (Data & Insights Lead, Starcom Media), Raluca Tătărușanu (Sales Director Druid), Bogdan Lupu (B2B Director, Kubis), Alexandra Cojocaru (Partner, Unlock Research), Aleksandra Pekovic (Head of Digital Transformation, Telekom), Marco Campana (Sales Manager, Prodir), Gabriel Pătru (Fondator Therefour – Brand Strategists, Brand Strategy & Communication Director BDO). 

ADVERTISING

Dintre subiectele acestei ediții:

B2B Marketing in the new normal – Cum a evoluat comunicarea și marketingul B2B pe timp de pandemie

Tools & Services – Ce instrumente și servicii de comunicare și promovare au impact vizibil în rezultatele companiilor B2B

Content Marketing B2B – Cum reușesc să atrag clienți prin generarea de conținut

Success Stories – Cum reușesc partenerii de business de tip B2B să construiască proiecte de comunicare win-win

The future of B2B – Care sunt trendurile și oportunitățile în B2B Marketing

În cadrul conferinței, compania de cercetare Unlock Research vă prezenta rezultatele unui studiu cantitativ demarat în rândul oamenilor de marketing și business, ce evidențiază impactul pandemiei asupra comunicării și marketingului B2B – care au fost provocările întâlnite în mediul business B2B, ce soluții și instrumente noi au descoperit business-urile și cum văd acestea viitorul campaniilor de comunicare.

ADVERTISING

Mai multe informații despre eveniment, agendă și vorbitori sunt disponibile pe www.marketingb2b.ro.

Marketing B2B Conference este un eveniment organizat de Evensys în parteneriat cu Mastercard, MRM Agency și Httpool by Aleph.

Evenimentul este organizat sub conceptul evenimentelor „fară atingere”, ce țin cont de normele de distanțare socială și de siguranța tuturor persoanelor implicate, de la staff la vorbitori. Conceptul propune vorbitorilor o experiență pe scenă apropiată de cea a unei conferințe clasice, gândită însă ca o apariție live într-un studio TV.

Despre Evensys

Evensys este o companie de planificare de evenimente, cu peste 15 ani de experiență în organizarea de evenimente business.

Evensys este specializată exclusiv pe dezvoltarea de conferințe și de seminarii proprii, ce acoperă șapte domenii de activitate: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar & Investiții, HR, Real Estate, Production și Retail.

Evenimentele organizate tratează tematici actuale, care privesc atât industria de business locală, cât și cea din Europa Centrală și de Sud-Est.