Pe 10 mai 2022, BusinessMark vă așteaptă la o nouă ediție a „Tax & Finance Forum”, eveniment ce va avea loc onsite, la Hotel Radisson Blu din București, și virtual, pe platforma MyConnector.
În cadrul evenimentului, adresat atât companiilor din mediul privat, cât și celor din sectorul public, specialiști din cele mai importante companii de consultanță vor prezenta și analiza cele mai importante aspecte și noutăţi legislative cu impact fiscal, principalele provocări pentru contribuabilii români și soluții de adaptare la noile prevederi.
Am invitat alături de noi specialiști din domeniu, alături de care vom aborda cele importante noutăți din domeniu:
- Guillaume Macczak, Consulting CFO & GBS Services Associate Partner, EY România
- Viorel Sbora, Transfer Pricing & DAC6 Partner, ATIPIC Solutions
- Inga Țîgai, Associate Partner, Consultanță Fiscală, KPMG
- Ana-Maria Iordache, Partener, D&B David și Baias – afiliat PwC România
- Raluca Popa, Partener Asociat, Departamentul Impozite directe, EY România
- Luisiana Dobrinescu, Managing Partner, Dobrinescu Dobrev SCA
- Cătălina Nacev, Avocat senior, D&B David și Baias – afiliat PwC România
- Alex Slujitoru, Avocat, Director, Băncilă, Diaconu şi Asociații
- Alina Andrei, Partener, Cabot Transfer Pricing
- Narcisa Chirilă, Tax Manager, PKF Finconta
- Mihaela Crăciun, Senior Consultant, ATIPIC Solutions
- Luiza Ionescu-Donoiu, Senior Managing Associate, Reff & Asociatii | Deloitte Legal
- Alexandru Stancu, Senior Manager Servicii Fiscale, Deloitte Romania
Evenimentul cuprinde două sesiuni de prezentări (09:00 – 11:30, 12:00 – 14:00) și un seminar (14:45 – 16:30) susținut de specialiștii ATIPIC SOLUTIONS, Viorel Sbora și Mihaela Crăciun. În cadrul seminarului, cei doi vor discuta despre efectele nefaste ale dosarelor de prețuri de transfer pregătite „de grup”, noua listă de mari contribuabili, importanța strategiei de apărare în inspecția fiscală.
În cadrul sesiunilor de prezentări, vom aborda teme de actualitate, precum: instrumentul multilateral care modifică tratatele de evitare a dublei impuneri ale României începând cu 1 ianuarie 2023; prețurile de transfer în 2022 la nivel internațional și local; inspecția fiscală a dosarului de prețuri de transfer - exemple și bune practice;ESG, transpunerea Directivei UTP în România; abordări recente ale instanțelor române în litigiile fiscale; munca de (aproape) oriunde – aspecte practice; implicații fiscale și de securitate socială; noi măsuri fiscale privind impozitul pe profit care vin în sprijinul mediului de afaceri; noutăți legislative în contextul digitalizării fiscale - provocările anului 2022; principalele aspecte privind RO e-factura, RO e-transport și Spațiul Privat Virtual (SPV); SAF-T - ultimele noutăți și lecții învățate din proiectele de implementare.
Tematică seminar:
- Cum vă poate afecta un dosar de prețuri de transfer pregătit la nivel de grup dar neadaptat la legislația din România;
- Studii de comparabilitate pregătite centralizat la nivel de grup – o idee bună sau nu?
- De ce este important să aveți o strategie de apărare coerentă și adaptată la cerințele echipei de inspecție fiscală;
- Noua listă de mari contribuabili și impactul pentru contribuabilii ce au fost încadrați în această listă;
- Aspectele care trebuie avute în vedere / corectate în cadrul contractelor semnate cu părți afiliate;
- Tratamentul fiscal al ajustărilor de prețuri de transfer;
- Inflație sau noua provocare în domeniul prețurilor de transfer;
- Pregătirea anuală a raportărilor Country by Country Reporting (CbCR).
Participarea la „Tax & Finance Forum” echivalează cu 5 ore de pregătire profesională pentru membrii Camerei Consultanților Fiscali, iar evenimentul vizează: Directori financiari, Directori generali, Consultanți fiscali, Tax Managers, Controlleri financiari, Directori economici, Directori contabili, Contabili, Auditori, Analiști financiari, Antreprenori.
Organizatorii pun la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand. Experiența „in person” va fi completată de cea virtuală, astfel că puteți interacționa chiar și online cu ceilalți invitați și vizita zona expozițională. Mai multe detalii despre agendă și tematică aici sau la adresa office@business-mark.ro.
Parteneri: EY România, ATIPIC Solutions, Cabot Transfer Pricing, PwC România, PKF Finconta, Dobrinescu Dobrev SCA
Susținut de: Camera Consultanților Fiscali
Suport tehnic asigurat de: SCS – Schinkel Conferințe Soluții
Parteneri media: SpotMedia, Ziarul Bursa, Contzilla, Debizz, Transilvania Business, Revista Piața, administrație.ro, Belgian Luxemburg Romanian Moldovan Chamber of Commerce – BEROCC, Digital Business, Digital Business, Global Manager, Financial Market, Jurnalul de Afaceri, Top Business, MATEK, spațiulconstruit.ro
BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate B2B. Principala linie de activitate a BusinessMark este organizarea de evenimente business „concept propriu” prin care ne propunem să oferim mediului de afaceri românesc un spaţiu profesionist de discuţii şi networking. Combinând metode de comunicare şi business matchmaking, oferim partenerilor noștri modele de dezvoltare complexe, conectându-i în mod direct cu mediul de afaceri şi creând oportunităţi de parteneriat strategic.