Supply Chain & Logistics Forum & Expo 2024: Peste 20 de profesioniști din domeniu analizează cele mai eficiente strategii pentru navigarea volatilității economice și a contextului geopolitic

Sprijină jurnalismul independent
Donează acum
Supply_Chain_Logistics_Forum_2024

Creșterea constantă a sectorului e-commerce din ultimii ani a creat un mediu de inovație la nivel de supply chain & logistics. Noul consumator și exigențele sale la nivel de customer experience au pus presiune suplimentară pe mediul de business de a veni cu soluții eficiente pentru a respecta standardele înalte ale pieței. De la depozitare la transport, întregul lanț este în transformare, iar tehnologia are un impact inovator major. Cum s-a schimbat comportamentul consumatorului și cum va evolua acesta în perioada următoare? La ce noi obiceiuri de consum ne așteptăm și cum adaptăm strategia de supply chain & logistics? Ce impact au normele ESG asupra mediului de business și ce strategii de aliniere la standardele de sustenabilitate au companiile, mai ales în contextul în care o parte din amprenta de carbon este generată de supply chain & logistics?

ADVERTISING

Pentru a răspunde acestor întrebări, BusinessMark organizează pe 10 octombrie 2024, la București, o nouă ediție a „Supply Chain & Logistics Forum & Expo”. Evenimentul va reuni, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, 23 lideri români și internaționali ce vor împărtăși cele mai bune practici de management al lanțurilor de aprovizionare și logistică, cât și cele mai eficiente strategii pentru navigarea volatilității economice și a contextului geopolitic.

Invitați speciali ai ediției din acest an sunt Yann De Feraudy, Președinte, France Supply Chain by Aslog, Non-Executive Director, membru al Comitetului Strategic din consiliul de administrație al grupului FM Logistic și Duygu Dökmecier, Deputy General Manager of Global Logistics, LC Waikiki.

ADVERTISING

Au mai confirmat prezența la eveniment:

  • , Logistics Consulting Services Manager, Mantis Group

Supply Chain & Logistics Forum & Expo” reprezintă o oportunitate pentru profesioniștii din domeniu de a se conecta, de a împărtăși bune practici și de a descoperi strategii inovatoare pentru viitorul lanțurilor de aprovizionare și vizează: Directorii de Logistică și Supply Chain, Managerii de Transport și Distribuție, Directorii Operaționali și Generali, Directorii Financiari și Comerciali, Specialiștii în Planificare, Aprovizionare și Depozitare.

ADVERTISING

Pentru mai multe informații, accesați pagina evenimentului sau transmiteți un email la adresa office@business-mark.ro. Prețul standard al unui bilet este de 700 RON + TVA, iar grupurile beneficiază de un extra discount, de până la 20% în funcție de numărul de participanți înscriși. Mai multe detalii sunt disponibile pe pagina oficială a conferinței sau la adresa de email office@business-mark.ro.

**

Eveniment organizat de BusinessMark

Parteneri oficiali: Mantis Romania, Manhattan

Parteneri: Lion’s Head Investments

Eveniment susținut de: ARILOG, USER, Romanian Business Leaders

Suport tehnic oferit de: SCS

Traducere oferită de: Biroul de traduceri Champollion

Partener de monitorizare: mediaTrust

Parteneri media: spotmedia.ro, Financial Market, Ziarul Bursa, Ziua Cargo, Daibau, InstalNews.ro, Logistic Post, spatiulconstruit.ro, ProIdea, iBuild, Depozitinfo.ro, Birouinfo.ro, Jurnalul de Afaceri, Revista Cariere, EventsMax, Revista Piața, Debizz, Transilvania Business, Business Voice, PRwave, Angajatorulmeu.ro, DigitalBusiness, România Durabilă, Economistul, Club Economic