România prezentă la Maison & Objet Paris, importantă expoziție internațională din domeniul mobilei și al decorațiunilor interioare

cover

România a fost prezentă în perioada 8-12 septembrie 2022 la Maison & Objet Paris, unul dintre cele mai importante evenimente din sectorul mobilier și al decorațiunilor interioare. Participarea brand-urilor românești la târgul internațional a fost finanțată de Ministerul Antreprenoriatului și Turismului, organizată în colaborare cu Asociaţia Producătorilor de Mobilă din România (APMR). Pe o suprafață de 408 mp, 11 companii românești și-au expus cele mai noi colecții de mobilă și accesorii pentru design interior: AESTHETIC INDESIGN (VLAdiLA), ADOR MOBILA, AMPLUSPM, ARTGRANIT, DIS PROD (by DURIEUX), ELVILA, M-OLIVER DESIGN (Mark Oliver), LEMN PROD EX COM, NEWEL TURNING, QUADRA INVEST și SZEL MOB.

ADVERTISING

La expoziția din acest an, producătorii români au venit cu piese de mobilier și accesorii adaptate tendințelor din domeniu, dar și în linie cu cerințele actuale ale pieței internaționale. Astfel, vizitatorii au descoperit mobilier realizat din lemn de cireş, tei, stejar şi răşinoase, cu finisaje patinate, mobilier stil clasic cu linii rafinate, mobilier tapiţat, mobilier din fier forjat în combinaţie cu lemn masiv. Cu o gamă variată de produse prezentate, obiectivul de a face cunoscută industria de mobilă din România a fost atins. Totodată, participarea la eveniment va avea ca rezultat creșterea volumului exporturilor de mobilier din România, identificarea preferințelor cumpărătorilor, precum și cunoașterea concurenței la o scară largă.

ADVERTISING

Maison & Objet Paris este locul perfect pentru promovarea noilor concepte de amenajări interioare. Aici, desginerii talentați, cu potențial, au ocazia de a-și face cunoscut numele, devenind vizibili pentru o lume întreagă.

Prezenţa românească la unul dintre cele mai prestigioase evenimente din domeniul mobilei și decorațiunilor interioare a adus beneficii importante producătorilor români, cum ar fi generarea de noi colaborări și oportunități de dezvoltare pe plan extern. În același timp, a crescut vizibilitatea produselor românești și a sporit încrederea investitorilor străini în calitatea produselor din România.