Retailerul internațional Primark și-a anunțat planurile de lansare în România prin deschiderea primului magazin în București, localizat în centrul comercial ParkLake, spre sfârșitul acestui an.
Noul magazin va marca intrarea Primark pe cea de-a patra piață central și est europeană, după inaugurarea magazinelor din Slovenia, Polonia și Cehia din ultimii ani.
Primark, un retailer irlandez, a fost înființat în Dublin, Irlanda, acum mai bine de 50 de ani și deține în prezent peste 400 de magazine pe 14 de piețe.
Paul Marchant, CEO Primark, a declarat: „Suntem încântați de progresul planurilor noastre de extindere și de intrarea în premieră pe piața din România, unde am rezervat un spațiu deosebit, într-un centru comercial popular, din estul Bucureștiului. Reacția clienților din regiunea ECE la marca Primark a fost extrem de favorabilă și ne dorim foarte mult să continuăm această extindere. Sperăm ca românii să ne poată trece pragul înainte de sfârșitul acestui an.”
În plus, retailerul s-a angajat să deschidă alte patru magazine în Polonia, dintre care două noi magazine în Lodz și Wroclaw.
Intenționează să intre și în Slovacia la începutul anului viitor cu un magazin în Bratislava – țara ar deveni astfel piața cu numărul 16 pentru Primark, după România.
Anul trecut, Primark și-a dezvăluit planurile de a accelera ritmul extinderii pe piața din SUA, cu scopul de a ajunge la aproximativ 60 de magazine în următorii cinci ani. Primark își propune să se extindă și în Franța, Italia și Peninsula Iberică, astfel încât să atingă un număr total de 530 de magazine în cinci ani.