MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices ajunge la Timișoara

MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices ajunge la Timișoara

Pe 2 noiembrie 2023, BusinessMark invită specialiștii de resurse umane din Timișoara la conferința „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”. Conferința va reuni, la Iulius Congress Hall, profesioniști din domeniu, pentru a discuta despre brandul de angajator care, în ultimii ani, a devenit un element diferențiator în atragerea și retenția talentelor de top. 

Vorbim despre un moment unic în piața muncii, în care avem prezente cinci generații ce lucrează împreună în organizații. În acest context, ce provocări apar la nivel de departament de resurse umane, având în vedere că fiecare generație vine cu experiențe, nevoi și așteptări diferite? Cum creăm politici care să rezoneze cu fiecare dintre aceste generații și, în același timp, cum construim o cultură organizațională în care fiecare angajat se simte văzut, apreciat, acceptat, valorizat?

ADVERTISING

În contextul post-pandemic, vorbim despre o reașezare a valorilor? Ce caută acum angajații când aplică pentru un nou loc de muncă: mai este salariul un factor diferențiator sau au ei nevoie, mai degrabă, să simtă că munca lor are un scop, un sens? Și ce rol joacă nevoia de stabilitate, în acest context socio-economic instabil cu care ne confruntăm în ultima perioadă?

Nu putem ignora nici impactul pe care pandemia l-a adus în ceea ce privește digitalizarea departamentelor de HR. Cum poate inteligența artificială susține activitatea în recrutare? La ce nivele și în ce moduri poate fi utilizată pentru eficiență, dar și pentru asigurarea unui proces „bias free”? Și cum aducem „umanitate” acolo unde tool-urile tehnologice sunt tot mai avansate?

Acesta sunt doar câteva dintre subiectele ce vor fi abordate pe parcursul celor două sesiuni de prezentări și panelului de dezbatere, la care vor participa:

ADVERTISING
  • SPECIAL GUEST: Tosin Ogunnusi, Empowerment Trainer, Executive Coach, Author
  • SPECIAL GUEST: Ty Jernstedt, Founder, Remix Coaching
  • Iulia Kolesnicov, Employer Brand Manager, Radiometer
  • Diana Năstase, HR Director, FLEX
  • Olivera Romanciuc, Regional HR Manager, Auchan Romania
  • Ristena Sîrboiu, HR Manager, Litens Automotive Eastern Europe
  • Gyöngyi Hunyadi, HR Manager, VCST AUTOMOTIVE PRODUCTION Alba Iulia
  • Daniela Alexandru, Human Resources Manager, Magna Exteriors Craiova
  • Mirela Crețu, HR Manager, Kimball Electronics România
  • Marius Ciurariu, Director Resurse Umane, Provident Financial Romania
  • Oana Ilie, Director de resurse umane, Tazz
  • Mirela Tănase, Senior Partner, Strategy & Sales, Exploratist
  • Raluca Hagiu, Growth Operations Manager, Undelucram.ro
  • Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software
  • Georgiana Andrei, Director Vânzări Divizia Abonamente, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA
  • Ovidiu Bîrsă, Director Comercial, Edenred România
  • Robert Schmidt, Business Development Manager, Smartree
  • Anca Pucă, Sales Manager, UCMS by AROBS
  • Leonard Rizoiu, Fondator & General Manager, leoHR
  • Adrian Dinu, CEO, CREASOFT IT
ADVERTISING

Proiectul „Magnetico” este destinat liderilor și profesioniștilor din domeniu care doresc să fie parte a unui dialog despre viitorul muncii și al departamentului de HR, recrutare, atragere și retenție de talente: HR Managers, HR Directors, HR Business Partners, Talent Acquisition Managers, Employer Branding Managers, Culture Managers, Talent Acquisition Managers, Internal & External Communication Managers, HR, PR & employer branding consultants, General Directors, Team Leaders. 

În acest an, această conferință a avut ediții în mai multe orașe din România, precum: Craiova, Cluj-Napoca, București, Iași, Oradea, Brașov, urmând să continue pe 22 noiembrie 2023 la Sibiu.

Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să vizitați site-ul nostru sau să ne contactați la adresa office@business-mark.ro. Grupurile beneficiază de reduceri: 10% la achiziția a 2 bilete, 15% la achiziția a 3 bilete și 20% reducere la achiziția a peste 4 bilete.

Eveniment organizat de BusinessMark

Parteneri: Romanian Software, MACROMEX, Undelucram.ro, Smartree, exploratist, CREASOFT IT, Rețeaua de Sănătate Regina Maria, UCMS by AROBS, Benefit – an Edenred Company, MaxRelax, Wellington

Parteneri media: Spotmedia.ro, Revista Cariere, IQads, SMARK, Portal HR, Revista de HR, Angajatorulmeu.ro, PRwave, Social Media România, Digital Business, Debizz, MATEK, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Administratie.ro, Global Manager, EventsMax, Revista Piața, Spațiulconstruit.ro, Top Business News, Ziarul 21, AntreprenorînRomânia.ro, Club Economic, Româna Durabilă, Economistul, Business Voice, Femei în Afaceri, www.tion.ro, Revista Agenda, Arad24.net, Express de Banat, Bănățeanul, Ziarul Clujean

BusinessMark – events designed to make an impression!

Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate  de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret.  Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.