Peisajul digital în continuă schimbare determină specialiștii în marketing și comunicare să se adapteze constant la noile tendințe și cerințe ale consumatorilor. Colaborarea cu experți din diverse domenii devine tot mai importantă pentru a menține un avantaj competitiv pe piață. Creatorii de conținut autentici aduc un plus de valoare prin capacitatea lor de a captiva și fideliza audiențele.
Pe 19 septembrie, Influencer Marketing Conference revine cu scopul de a explora cele mai recente strategii și tactici în marketing și comunicare. Evenimentul, care va avea loc la Hotelul JW Marriott din București, va reuni experți din industrie și influenceri de top pentru a discuta cum pot fi create campanii eficiente care să genereze rezultate tangibile pentru branduri.
Printre vorbitorii din acest an se numără John Harding-Easson (Head of Influence - EMEA, Ogilvy), Vik Khagram (Head of Influence, Ketchum UK), Emil Rengle (Artistic Director & Content Creator), Ștefan Ilin (Business Unit Manager Mass, L’Oreal România), Andreea Lupu (Strategy & Innovation Director, Starcom România), Andrei Puiu (Senior Social Media Manager – Social Influencers Relationship, Bitdefender), Rodica Mihalache (Data Intelligence Lead, Publicis Groupe), Ionuț Pătrășcoiu (CEO & Founder, FameUp), Dr. Alexandra Mircea (Content Creator & Owner, Dentalist), Bogdan Tomoiagă (Executive Chairman, GRF+), Florin Grozea (Founder, MOCAPP), Octavian Gheorghe (Academy Director & Trainer, GMP Academy) și Ana Sișu (Head of PR & Influence, Ogilvy).
În plus, anul acesta marchează și ediția pilot a Romanian Influencer Awards 2024, care va avea loc tot pe 19 septembrie. Gala de premiere va recunoaște creatorii de conținut apreciați de public, iar clasamentul final va fi dezvăluit în cadrul unei seri speciale. Participanții la conferință vor avea, de asemenea, posibilitatea de a participa la gală, care se anunță a fi cea mai mare celebrare a influencerilor din România.
Influencer Marketing Conference este organizată de Evensys, în parteneriat cu Lidl România și cu sprijinul Bitdefender, Banca Transilvania, FameUp, Unify Social și Starcom România. Evenimentul își consolidează poziția ca platformă esențială pentru împărtășirea de cunoștințe, celebrarea creativității și avansarea industriei de influencer marketing din România.