Dulcinella România lansează o divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

Cofetaria-Dulcinella-_-design-conform-rebrandingul

Dulcinella România, business românesc de cofetărie și patiserie cu rădăcini basarabene, lansează o divizie de produse și ambalaje personalizate pentru clienții din retail și HoReCa, în urma unei cereri tot mai mari de produse marca Dulcinella, pe care să le poată oferi clienților lor sub formă de private label.

Tot mai mulți operatori din food service și HoReCa doresc să-și diferențieze oferta prin produse personalizate. Am decis să dezvoltăm o divizie specială care oferă soluții custom, atât în ceea ce privește produsele, cât și ambalajul, pentru a permite partenerilor noștri să construiască o ofertă unică, adaptată cerințelor pieței și clienților lor, care vor beneficia de produse exclusiv din ingrediente naturale, așa cum producem la Dulcinella”, a declarat Sergiu Diaconu, CEO Dulcinella Group Romania.

ADVERTISING

În prezent, Dulcinella colaborează cu retaileri și branduri HoReCa precum: Tucano Coffee, Gloria Jeans Coffee, Ted’s Coffee, Hilton, Sezamo, PLAI Cash & Carry, și alții. 

Estimare: divizia de produse private label va genera aproximativ un milion de euro în 2025 

Brandul operează printr-o rețea de 18 cofetării și patiserii proprii, iar până la finalul lui 2025, lanțul ar urma să ajungă la aproape 30 de unități la nivel național.

Conducerea companiei estimează că noua divizie va genera vânzări de aproximativ un milion de euro în 2025, adică în jur de 15% din businessul Dulcinella România. 

ADVERTISING

Dulcinella România va expune soluțiile personalizate pentru retail și HoReCA la Food Service and Hospitality Expo, cel mai mare eveniment din industria ospitalității din România.

Participarea la evenimente de prestigiu din zona de retail și HoReCa ne oferă oportunitatea de a ne consolida poziția pe piață, de a crește vizibilitatea brandului și reputația de inovator, de a majora vânzările, de a ne conecta cu jucători cheie din industria de food service și ospitalitate, și mai ales de a atrage noi parteneriate B2B, pentru a ne extinde atât pe plan local, cât și internațional. La Food Service & Hospitality Expo, în acest weekend, am amenajat o zonă specială de negocieri, unde vom putea discuta în detaliu potențialele parteneriate B2B și vom explora oportunitățile de distribuție, atât în România, cât și internațional. Vom pune un accent deosebit pe crearea unor relații de încredere cu viitorii parteneri, în cadrul unor întâlniri personalizate și directe”, a explicat Sergiu Diaconu.

ADVERTISING

Food Service and Hospitality Expo are loc între 16 și 18 noiembrie la București și aduce la un loc producători, distribuitori și furnizori din întreaga lume, alături de nume mari din retail și HoReCa. 

„Standul pe care l-am pregătit este impresionant, cu un design inovator, modern, care respectă noul branding al companiei. Am pregătit o serie de activități speciale menite să atragă și să implice vizitatorii într-un mod interactiv și plăcut. Îi invităm să deguste nelimitat produsele noastre, atât cele aflate în portofoliu pe tot parcursul anului, cât și cele de post, o ramură a business-ului nostru extrem de importantă. Vom organiza și sesiuni de prezentare a produselor, demonstrații live, sesiuni de întrebări și răspunsuri, unde vizitatorii vor putea afla mai multe despre procesul nostru de producție”, a adăugat Sergiu Diaconu.

Vânzările companiei au depășit la finalul T3 cu 14% estimările pentru tot anul 2024.

Anul acesta, Dulcinella România și-a continuat strategia de dezvoltare prin rebrandingul companiei și deschiderea în luna septembrie a primei cofetării-patiserii cu noul concept de branding. 

Aceste acțiuni au generat o cifra de afaceri de 5,7 milioane de euro pentru primele nouă luni ale anului, mai mult cu 14% față de businessul estimat de management pentru întreg anul 2024. 

Pentru 2025, managementul companiei vizează o creștere de 30% a cifrei de afaceri, ca urmare a dezvoltării businessului în România și la nivel internațional.

Despre Dulcinella România

Dulcinella România este un brand de cofetărie și patiserie cu rădăcini în bucătăria basarabeană care s-a lansat în România în 2021, iar din 2023 face parte din portofoliul fondului de investiții Cornelius H Group LTD.

Produsele sunt realizate în fabrica Dulcinella de la Târgu Neamț și sunt comercializate în rețeaua prezentă în București, Iași, Suceava, Târgu Neamț, Piatra Neamț, Roman și Fălticeni. Printre cele mai apreciate creații de cofetărie și patiserie se numără prăjituri precum Cușma lui Guguta, Smântânel sau Nicolae sau produse de patiserie precum plăcintele la tigaie ori cornulețele.

Brandul operează offline și online printr-o rețea de cofetărie și patiserie, prin livrări online, în HoReCa și retail. De asemenea, exportă produse în Franța și Marea Britanie.