Descoperă viitorul retailului la Retail Revolution, pe 11 aprilie

Descoperă viitorul retailului la Retail Revolution, pe 11 aprilie

Industria de retail se află într-o continuă transformare, iar provocările sunt mai complexe ca niciodată. De la modificările rapide în comportamentul consumatorilor până la presiunea constantă de a inova și a rămâne competitivi, profesioniștii din retail se confruntă cu un mediu de afaceri în continuă evoluție.  Dar fiecare provocare aduce și o oportunitate. În cadrul conferinței Retail Revolution, organizată de revista Biz pe 11 aprilie, la Grand Hotel București, participanții au ocazia să descopere cele mai recente tendințe, soluții și strategii care vor oferi o cale de a naviga cu succes prin aceste vremuri pentru a propulsa afacerile către succes.

ADVERTISING

Speakerii de top vor dezvălui cele mai noi cercetări, analize și perspective în domeniul retailului, oferind o înțelegere profundă a celor mai recente tendințe și provocări. Printre invitații confirmați se află Oana Lungu, Director Executiv Departamentul de Achiziții Kaufland România, Valer Hancaş, Directorul de comunicare Kaufland România, Valentina Vesler, Director de Comunicare & PR Valvis Holding, Radu Savopol, Co-Fondator 5 to go și Președinte HORA, Alexandra Laeș, Head of Groceries Glovo, Maia Novolan, CEO Syscom Digital, Cristian Tudor, CEO Ultragreens, Corina Cimpoca, Fondatoare MKOR,  Dan Marc, Fondator & CEO Footprints AI, Adina Mugescu, fondatoare Beer Institute și Anamaria Băjan, Business Development Director Cris-Tim Family Holding.

Retail-Revolution-2024

Evenimentul va fi prezentat de Toader Păun

ADVERTISING
FĂRĂ SCURTĂTURI. Ajungem departe

Retail Revolution oferă pe lângă doza concentrată de informație aplicată și oportunități excelente de networking cu alți profesioniști din industria de retail, schimb de experiențe și creează conexiuni valoroase.

„Vă aducem în primul rând al transformării în retail cu această conferință! Tehnologiile de vârf transformă experiența clienților și redefinesc peisajul retailului. În final, vor câștiga cei care reușesc pe lângă experiența plăcută de shopping să dezvolte și conexiuni emoționale cu clienții, construind loialitate față de brand într-un mediu competitiv.”, punctează Marta Ușurelu, owner Biz. 

ADVERTISING

Înscrierile se pot face online la adresa www.retailrevolution.ro/inscriere, iar agenda completă poate fi consultată la adresa https://retailrevolution.ro/program

Proud Partner Retail Revolution este Kaufland România. Parteneri sunt Glovo, Syscom Digital și Leroy Merlin. Coffee partner: 5 to go. Sparkling partners: AQUA Carpatica și Domeniile Sâmburești.

Mai multe informații despre evenimentele Biz din perioada următoare puteți găsi pe https://www.revistabiz.ro/evenimente.  

Despre Biz Agency

Businessul Biz Agency înglobează revistele Biz și  Haute Culture Magazine by Biz, Biz Events – o divizie puternică de organizare evenimente și conferințe, Biz Storymakers – servicii de content marketing pentru clienți, Biz Market View – o divizie dedicată studiilor de piață și portalul online revistabiz.ro.

Biz este brandul care reunește de 25 de ani o comunitate puternică de oameni de afaceri, atât online, cât și offline.

Biz Market View: Divizia de market research s-a impus prin realizarea unor importante studii și topuri în parteneriat cu agenții de research, pe cele mai importante domenii de activitate din România: Top 50 companii performante, Anuarul directorilor de marketing, Top 20 companii IT pentru care merită să lucrezi, Topul agențiilor de PR din România, Brand Ro sau BizTech.

Biz Events: Divizia organizează anual zeci de conferințe de business și evenimente corporate sau gale, transmițând conținut relevant în formate inovatoare și atractive pentru publicurile țintă.

Revista Biz: Este o voce originală și profesionistă a presei de business românești. O revistă deschizătoare de drumuri, cu proiecte editoriale care aduc valoare cititorilor și comunităților de business.

Biz Storymakers: Divizia transformă mesajele corporate sau de marketing într-o poveste valoroasă din punct de vedere al formei și conținutului, punând la dispoziția brandurilor toate platformele de comunicare ale Biz Agency.

Mai multe informații sunt disponibile pe www.revistabiz.ro.