BusinessMark invită specialiștii de resurse umane și employer branding din Cluj-Napoca la cea de-a doua ediție a conferinței „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”, ce va avea loc pe 16 mai 2023, la Grand Hotel Italia și online.
Specialiști din companii de top vor discuta despre trăsăturile de caracter pe care trebuie să le dețină o companie pentru a atrage candidații potriviți, dar și pentru a păstra talentele în organizație.
Cum putem îmbunătăți experiența candidatului și transforma recrutarea într-un proces engaging, încă de la prima interacțiune? Ce aduce satisfacție candidaților în funcție de profil, canalele utilizate și pozițiile pentru care aplică? Este stabilitatea locului de muncă din nou un factor de câștigare a atenției și candidaților, în contextul economic actual? Dincolo de existența posturilor de muncă, vorbim și de stabilitatea condițiilor de muncă, echilibrului work-life și mediului de lucru? Cum se construiește reputația pe termen lung și de ce este aceasta importantă? Cum transformăm onboarding-ul într-un bun prilej de expunere a brandului de angajator și ce rol joacă în cultura organizațională?
Acestea sunt doar câteva dintre subiectele ce vor fi abordate în cadrul celor două sesiuni de prezentări (09:00 – 12:30, 12:30 – 14:15) și a panelului de dezbatere (14:15 – 15:30), la care vor participa:
- SPECIAL GUEST: Tosin Ogunnusi, Empowerment Trainer, Executive Coach, Author
- Iulia Kolesnicov, Senior Employer Branding Specialist, HiveMQ
- Roxana Milas, People Experience Director Central East Europe, Microsoft
- Adrian Dincă, Director Resurse Umane România, Croația, Germania & Elveția, Vertiv
- Vasilica Zuld, General Manager, Snap-on România
- Florin Ciresanu, Head of Human Relations, Vitesco Technologies
- Mihaela Scurtu, HR Director România, LEONI
- Hermina Mihaela Radu, People and Culture Manager, Primark
- Ariadna Stamatopol, Talent Acquisition Manager, Adobe EMEA Engineering
- Mirela Tănase, Senior Partner, Strategy & Sales, Exploratist
- Claudiu Campan, Human Resources Manager, Pehart Grup
- Luiza Banyai, Member of Romanian Council Board, Romanian Diversity Charter, People Experience Expert & Companies Transformation Advisor
- Teodora Mihăiescu, People Engagement Manager, Regnology
- Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software
- Andrei Vasile, Antreprenor, Co-fondator SanoPass
- Viorel Enache, Senior Sales Manager, TotalSoft
- Cătălin Florea, Senior Sales Manager, TotalSoft
- Cătălina Breukers, Business Development Manager, UCMS by AROBS
- Cristina Petruț, Director Regional, Divizia Abonamente, Rețeaua de Sănătate Regina Maria
- Alexandru Răduță, Key Account Manager, Benefit by Edenred
Punem la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand. Mai multe detalii despre agendă și tematică aici sau la adresa office@business-mark.ro.
Proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” se va desfășura în 2023 și în alte orașe din România: București (9 iunie), Iași (14 iunie), Oradea (19 octombrie), Timișoara (2 noiembrie), Sibiu și Brașov (datele urmează a fi anunțate) și vizează: HR Managers, HR Directors, HR Business Partners, Talent & Acquisition Managers, Employer Branding Managers, HR & PR Specialists, Recruitment Managers, Hiring Managers, Internal & External Communication Managers, HR, PR & employer branding consultants, General Directors, Team Leaders.
Partenerii Magnetico Cluj-Napoca sunt: TotalSoft, Romanian Software, Exploratist, Snap-on Romania, Benefit – o companie Edenred, MACROMEX, SanoPass, UCMS by AROBS, Regina Maria
Suport tehnic asigurat de: SCS
Parteneri media: spotmedia.ro, IQads, SMARK, Portal HR, Revista de HR, AngajatorulMeu.ro, PRwave, Social Media România, Digital Business, Debizz, MATEK, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Administrație.ro, Global Manager, Events Online, Revista Piața, SpațiulConstruit.ro, Top Business News, Ziarul 21, AntreprenorinRomania.ro, Club Economic, România Durabilă, Economistul, Business Voice, Femei în Afaceri, Bănățeanul, Express de Banat, Arad24.net, Ziarul Clujean, All About Jobs
Un proiect realizat de BusinessMark
Începând cu 2013, BusinessMark a organizat 259 evenimente „concept propriu”, 121 proiecte de event management, 69 de evenimente online. Am avut alături de noi 4.020 speakeri și 61.000 de participanți, în opt orașe din România.
Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret. Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.
Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.