Cum să asiguri condiții optime de muncă echipei tale pentru ca venitul la birou să devină o reală plăcere

Cum să asiguri condiții optime de muncă echipei tale pentru ca venitul la birou să devină o reală plăcere
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

După o perioadă de readaptare a angajaților, după mai bine de un an de telemuncă, e necesar să te asiguri ca manager că aceștia au parte de toate condițiile necesare pentru a fi eficienți și a se simți bine în locul în care până la urmă petrec cel mai mult timp.

Cel mai probabil ai optat pentru un spațiu nou, închiriat, în care mai sunt multe aspecte de ameliorat. Este esențial ca echipa să-și desfășoare activitatea într-un spațiu aerisit, în care să poată fi respectate și aplicate normele de distanțare socială, într-un loc în care regulile de igienă sunt ca un fel de decalog care nu este încălcat de către nimeni. 

ADVERTISING

În cazul în care și tu crezi că echipa ta merită mai mult, ai putea să te preocupi mai mult de câteva aspecte pe care poate le-ai ignorat sau nu ai avut resursele de timp necesare implementării lor, iar acest articol îți poate fi de un real ajutor.

Confort de toate felurile, inclusiv termic

După o primăvară capricioasă și o vară care s-a lăsat mult așteptată, luna lui Cuptor a adus cu sine temperaturi chiar mai ridicate față de aceeași perioadă a anului trecut. Tocmai de aceea, angajații au nevoie de condiții de temperatură optime, mai ales dacă vechile sisteme de climatizare nu funcționează la capacitate maximă sau s-au defectat.

ADVERTISING

Împreună cu proprietarul spațiului, vă puteți orienta către alecoair.ro, producător și importator de primă clasă de aparate de aer condiționat, umidificatoare și alte aparate premium.

Bucătărie utilată 

Pentru a nu depinde zilnic de o cantină sau restaurant din zonă, e de preferat să amenajezi spațiul rămas liber cu o masă și scaune, espressor de cafea, fierbător, cuptor cu microunde, frigider, astfel încât angajații să poată să-și petreacă pauza de masă în condiții comode, similare celor de acasă.

ADVERTISING

Poate unii aleg chiar să mănânce salate gătite acasă și le va fi ușor să nu se abată de la adoptarea unui stil sănătos având tot ceea ce le este necesar la dispoziție. Dacă deja există o bucătărie în incintă, asigură-te că este dotată cu tot ceea ce e necesar, inclusiv cu veselă.

Spații de coworking atractive

Foto: unspalsh.com

Ar fi în detrimentul tău să-ți imaginezi că angajații tăi vor fi eficienți dacă au la dispoziție un mediu de muncă „steril”, cu birouri aliniate la linie. Gândește-te că acasă au putut să se desfășoare într-un spațiu mai generos, prietenos, rezolvându-și task-urile așezați pe o canapea comodă. De ce nu ai încerca să aduci o parte din ambianța de acasă la birou?

Investițiile nu sunt neapărat mari, iar efectele pozitive, garantate. Un book corner, o canapea comodă, câteva fotolii tip puf, ușor transportabile, un joc de fotbal de masă: toate aceste elemente vor întregi o ambianță plăcută. Și pentru că siguranța angajaților trebuie să primeze, e de datoria ta să asiguri din partea casei măștile de unică folosință, dezinfectanții și săpunurile lichide dezinfectante.

De asemenea, pe alecoir.ro vei găsi soluții moderne de sterilizare și igienizare a spațiului, cum ar fi aparatele de filtrare aer.

În încheiere, încearcă să fii înțelegător în ceea ce privește flexibilitatea muncii și să dai dovadă de toleranță atunci când unii membri ai echipei tale întârzie, au nevoie de o pauză prelungită sau vor să plece mai repede de la birou, în mod justificat. Desigur, se impune un set de reguli, însă e destul de greu ca după mai bine de un an de lucrat din confortul propriei locuințe, fără timp petrecut în trafic, să te adaptezi la un regim cazon.


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇