Cum oferi o experiență plăcută oaspeților la pensiunea sau hotelul tău? 4 pași de urmat pentru a avea succes în industria ospitalieră

Cum oferi o experiență plăcută oaspeților la pensiunea sau hotelul tău? 4 pași de urmat pentru a avea succes în industria ospitalieră

Dacă deții o proprietate destinată industriei ospitalității atunci cu siguranță știi că aceasta se află în continuă schimbare și este nevoie să evoluezi constant pentru a le putea oferi oaspeților cele mai bune servicii. În rândurile ce urmează o să-ți prezentăm câțiva pași importanți de care să ții cont pentru a-ți îmbunătăți serviciile.

Iată 4 sfaturi pentru a avea succes în domeniul hotelier

1.      Curățenia e prioritatea principală

Primul aspect pe care trebuie să-l urmărești este ca locația ta să strălucească de curățenie. Niciun turist nu va fi încântat să se cazeze într-o cameră prăfuită sau cu mucegai, ori cu așternuturile de pat pătate. Angajează o firmă de curățenie de încredere sau niște menajere profesioniste care să curețe constant camerele după fiecare vizitator. Asigură-te că acestea folosesc produse de curățenie și instrumente de calitate, cum sunt mopurile profesionale și suporții de mop de pe romsales.ro, pentru a curăța în profunzime fiecare colțișor. Inspectează regulat activitățile de curățenie pentru a te asigura că totul se desfășoară conform cerințelor tale.

ADVERTISING

2.      Instruiește-ți personalul să fie amabil și de ajutor

Odată ce curățenia este bine pusă la punct, este timpul să te axezi pe atmosfera cu care sunt întâmpinați oaspeții, adică pe atitudinea personalului. Angajații trebuie să fie prietenoși și profi, mereu gata să sară în ajutorul clienților. Pentru a te asigura că totul se întâmplă exact cum își dorești, oferă câteva zile de training inclus oricărui nou coleg de echipă. De asemenea,  încurajează-i să fie empatici și înțelegători cu nevoile oaspeților, încercând să găsească mereu cea mai rapidă soluție la potențialele probleme. Mai mult decât atât, toți angajații locației tale trebuie să știe să vorbească limba engleză pentru a se putea înțelege cu oaspeții din străinătate și a-i face să se simtă bineveniți.

ADVERTISING

3.      Amenajează locul creând maximul de confort

Pentru a face fiecare turist care îți trece pragul să se simtă ca acasă, este nevoie să-ți dai interesul pentru a amenaja locul cât mai confortabil. Confortul nu ar trebui să fie un lux, motiv pentru care acesta se regăsește în diverse forme, după buget. Cel mai important este să investești în saltelele paturilor pentru ca oamenii să se poată bucura de un somn odihnitor.  Apoi, asigură-te că le pui la dispoziție facilități moderne, cum ar fi accesul la internet, televizor, uscător de păr și posibilitatea de a servi micul dejun.

ADVERTISING

4.      Cere constant feedback

Pentru a-ți îmbunătăți mereu serviciile și a putea oferi o experiență plăcută oaspeților, este esențial să primești feedback și să faci îmbunătățiri constant. Solicită feedback de la oaspeți prin intermediul sondajelor, evaluărilor online sau discuțiilor personale, iar apoi ține cont de acestea în fiecare decizie pe care o iei legată de eventualele modificări. Tratează cu interes chiar și feedback-ul negativ deoarece acesta te va putea ajuta să înțelegi unde greșești și cum să-ți îmbunătățești afacerea.

Așadar, ține cont de acești pași, iar succesul nu va înceta să apară în favoarea ta. Pune mereu nevoile clienților pe primul loc și vei observa cum aceștia se înmulțesc pe zi ce trece.