Care sunt provocările și tendințele din lanțul de aprovizionare - Află la Supply Chain & Logistics Forum & Expo

Care sunt provocările și tendințele din lanțul de aprovizionare - Află la Supply Chain & Logistics Forum & Expo
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

BusinessMark are plăcerea să invite specialiștii în logistică la cea de-a X-a ediție a „Supply Chain & Logistics Forum & Expo”, eveniment hibrid în cadrul căruia vor fi abordate provocările cu care se confruntă lanțurile de aprovizionare, în contextul expansiunii sectorului e-commerce și a schimbării comportamentului consumatorului.

Pe 30 septembrie 2022, vă dăm întâlnire la Radisson Blu Hotel din București, cât și online, pentru a analiza probleme internaționale, precum criza containerelor, prețurile materiilor prime, impactul inflației și a războiului asupra întregului lanț, dar și criza de personal calificat. 

ADVERTISING

Vom discuta și despre digitalizare, ca soluție pentru eficientizarea lanțului de aprovizionare, impactul economiei gig asupra acestui sector, planuri și strategii de dezvoltare, aspecte legale și fiscale specifice industriei.

Conferința va cuprinde sesiuni de prezentări și un panel de dezbatere, la care vor participa:

  • SPECIAL GUEST: Roman Rylyk, Supply Chain Operations Director, Board member Sub Sahara Africa Executive Committee, Henkel
  • Daniel Enache, Supply Chain Global Access Range Manager, Dacia
  • Laura Simion, Logistics Director, Flanco România
  • Bogdan Cheta, Supply Chain Director, Sphera Franchise Group (KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery și Taco Bell)
  • Cosmin Băroiu, General Manager, Mantis România
  • Claudia Badea, E-commerce and Cross-channel Director, Cora România
  • Sînziana Pardhan, Managing Director, P3 România în România
  • Cristian Roșca, Supply Chain Director, Macromex
  • Raluca Radu, Country Manager, ANSWEAR România, Fondator și Managing Partner MTH Digital
  • Mirela Scărlătescu, COO, Druckfarben România
ADVERTISING

Punem la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand. Experiența „in person” va fi completată de cea virtuală, astfel că puteți interacționa chiar și online cu ceilalți invitați și vizita zona expozițională. Mai multe detalii despre agendă și tematică aici sau la adresa office@business-mark.ro.

Audiență eveniment: directori logistică, supply chain managers, manageri transport și distribuție, directori operaționali, directori generali, directori financiari, manageri planificare, aprovizionare, depozite, directori import-export, directori comerciali și vânzari.

Mark your B2B opportunity, alături de BusinessMark!

ADVERTISING

Un eveniment: BusinessMark

Parteneri: Mantis România, P3 România

Cu susținerea: ARILOG

Suport tehnic asigurat de: SCS – Schinkel Conferințe Soluții

Parteneri media: spotmedia.ro, Ziarul Bursa, Debizz Magazine, MATEK, Jurnalul de Afaceri, Administrație.ro, Global Manager, Events Online, Revista Piața, Transilvania Business, Top Business, BEROCC, SpațiulConstruit.ro, Digital Business, Ziarul 21, Antreprenor în România, Club Economic, Economistul, AngajatorulMeu.ro, PR Wave, România Durabilă, Business Voice

Despre BusinessMark:

Începând cu 2013, BusinessMark a organizat 259 evenimente „concept propriu”, 121 proiecte de event management, 69 de evenimente online. Am avut alături de noi 4.020 speakeri și 61.000 de participanți, în opt orașe din România.

Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret.  Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.