BCR extinde ecosistemul de servicii non-bancare George pentru afaceri și facilitează achiziția de beneficii extrasalariale Edenred direct din aplicație

Banca Comercială Română continuă extinderea ecosistemului George pentru afaceri către produse non-bancare și anunță un parteneriat cu Edenred, liderul național și mondial în tichete de servicii preplătite, prin care facilitează digital accesul companiilor la beneficii extrasalariale pentru angajați. 

Începând din această lună, antreprenorii care utilizează George pentru afaceri pot accesa din magazinul online produsele oferite de Edenred, care oferă o suită de beneficii extrasalariale și reprezintă un instrument de retenție și motivare a angajaților. În magazinul George pentru afaceri se regăsesc informații complete despre tichetele preplătite din portofoliul Edenred (Card Ticket Restaurant, Card Cadou, Card Cultural și Card Vacanță), inclusiv detalii despre beneficiile fiscale ale companiilor care le utilizează. 

ADVERTISING

„Edenred este un partener recunoscut pentru serviciile cu valoare adaugată pe care le oferă clienților, iar colaborarea noastră se bazează pe dorința comună de a facilita accesul antreprenorilor la soluții de optimizare și îmbunătățire a businessului. Disponibilitatea soluțiilor de beneficii pentru angajați în magazinul online George pentru afaceri înseamnă extinderea serviciilor non-bancare, dar și preocuparea constantă pentru cele 120.000 de companii înrolate în platformă, la 6 luni de la lansare. Oferim cea mai simplă, rapidă și modernă experiență de digital banking pentru afacerile din România și continuăm să fim atenți la nevoile clienților, învățând permanent de la ei cum să fim mai buni”, a declarat Petruț Lixandru, Șef Departament Canale Digitale de Distributie, BCR.

ADVERTISING

„În prezent, accesul facil la informații este unul dintre cei mai importanți vectori ai societății. Astfel, în acest context, parteneriatul cu BCR reprezintă o modalitate prin care venim cu produsele noastre cât mai aproape de IMM-uri, într-un spațiu digital în care ele își gestionează afacerile zi de zi. În fapt, ceea ce este inedit la acest parteneriat este și componenta prin care utilizatorii aplicației George pentru afaceri pot fi puși în legătură directă cu colegii noștri, pentru a obține mai multe detalii, dar, cel mai important, detalii personalizate nevoilor lor de business. Pentru noi, acest parteneriat reprezintă încă un pas înainte, în ceea ce privește diversificarea serviciilor Edenred în spațiul digital și oferirea celei mai bune experiențe clienților noștri”, a spus Ștefan Toderiță, Strategy & Development Director, Edenred România.

ADVERTISING

Pentru achiziția  produselor Edenred din magazinul online George pentru afaceri, utilizatorii completează un set de informații, iar un consultant Edenred definitivează tranzacția printr-un apel telefonic. Disponibilitatea portofoliului Edenred, de beneficii extrasalariale pentru angajați, completează celelalte produse disponibile în magazinul online: 

  • Soluții de securitate cibernetică pentru afaceri de la Bitdefender
  • Certificate de semnătură digitală de la Trans Sped 
  • Aplicația TOM de la Global Payments, care poate transforma orice telefon într-un POS
  • Solicitare leasing, prin BCR Leasing.

Prin lansarea George pentru afaceri, BCR propune antreprenorilor un portofoliu de produse și funcționalități digitale, unic ca ofertă integrată pe piața din România. Printre acestea, cele mai importante sunt Digital Onboarding, Digital Overdraft și Multiprofile - autentificare unică pentru operațiuni de business și personale. La 6 luni de lansarea oficială, peste 120.000 de companii sunt înrolate în George și beneficiază de cea mai simplă și rapidă experiență de digital banking pentru afaceri. 

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe.

BCR oferă o gamă completă de produse și servicii financiare, printr-o rețea de 18 centre de afaceri și 16 birouri mobile dedicate companiilor și 370 de unități retail situate în majoritatea orașelor din țară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca nr.1 în România pe piața tranzacțiilor bancare, clienții BCR dispunând de cea mai mare rețea națională de ATM-uri și mașini multifuncționale – aproape 1.800 de echipamente, aproximativ 11.400 POS-uri și servicii bancare complete prin Internet banking, Mobile banking, Phone-banking și E-commerce.