ANRE dă 2 milioane de euro pe o campanie de informare în media

ANRE dă 2 milioane de euro pe o campanie de informare în media

Autoritatea Națională de Reglementare în Energie vrea să facă o campanie de informare în media cu privire la drepturile consumatorilor de energie electrică și gaze din România și procedura de trecere de la un furnizor la altul.

Agenția de publicitate care va câștiga licitația publică organizată de ANRE va primi 2 milioane de euro, scrie Economedia.

Contractul scos de ANRE în SICAP are două componente: prima vizează conceptul și creația spot-urilor și mesajelor, a doua se referă la difuzarea lor.

Autoritatea are în vizor atât media clasică, TV, presă scrisă, presă online, dar și social media, Google Ads și influenceri.

ADVERTISING

ANRE spune că această campanie este necesară pentru că românii, confruntați cu creșterea puternică a prețurilor energiei și cu plecarea/intrarea în piață a unor furnizori, au multe nelămuriri cu privire la ce drepturi au și cine îi poate ajuta cu diferite probleme.

Campania este programată pentru opt luni, de la data semnării contractului cu agenția de publicitate, și este finanțată din venituri proprii ale ANRE.

Ofertele se deschid în 20 februarie și vor fi departajate în funcție de preț și de numărul cât mai mare de difuzări și reach asumat de publicitar.

ADVERTISING

În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇