Află totul despre închiderea anului financiar 2022 și noutățile fiscale pentru 2023, în cadrul noii ediții Financial Outcome

Află totul despre închiderea anului financiar 2022 și noutățile fiscale pentru 2023, în cadrul noii ediții Financial Outcome
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

BusinessMark invită directorii financiari, consultanții fiscali, directorii economici, contabili, managerii în raportare IFRS, controllerii financiari, auditorii, la noua ediție „Financial Outcome”, eveniment hibrid în cadrul căruia se va discuta despre închiderea anului financiar 2022 și noutățile fiscale pentru 2023.

Pe 12 decembrie 2022, ne vedem la Radisson Blu Hotel București, dar și online, pentru a afla de la specialiști din domeniu care sunt cele mai noi aspecte ce trebuie avute în vedere pentru închiderea exercițiului financiar 2022 – spețe contabile și fiscale, principalele tendințe privind IFRS și raportarea non-financiară, noutăți fiscale și reglementări contabile pentru 2023.

ADVERTISING

În cadrul conferinței, vor fi abordate teme precum: politici fiscale la nivel internațional și armonizarea legislației românești cu cea globală; aspectele ce trebuie avute în vedere pentru închiderea exercițiului financiar 2022 – abordare fiscală și contabilă; obligațiile declarative pentru finalul anului 2022; cele mai importante noutăți fiscale - la ce să ne așteptăm din 2023; IFRS® Sustainability Disclosure Standards; structuri intragrup de management al lichidităților - substanța economică și documentare; tendințe globale în raportarea financiară - aplicarea IFRS în România; provocări în întocmirea rapoartelor financiare de grup; instrumentul multilateral care modifică tratatele de evitare a dublei impuneri încheiate de România, începând cu 1 ianuarie 2023; TVA 5% - condiții și restricții.

ADVERTISING

În plus, vom încerca să înțelegem dacă rolul de îndrumare al autorității fiscale mai reprezintă un instrument util pentru contribuabili, în vederea conformării voluntare, privind, totodată, spre aspectele referitoare la distribuția de dividende; pierderile din creanțe și împrumuturile intragrup.

Un alt subiect căruia îi vom acorda o atenție aparte este legat de noutățile privind  impozitul pe profit, TVA, impozitul pe venit și contribuțiile sociale, perspectivele și tendințele în inspecțiile fiscal și controalele și litigiile fiscale. 

Speakeri confirmați la Financial Outcome 2022

  • Amelia Toader, Senior Manager, EY România
  • Viorel Sbora, Transfer Pricing & DAC6 Partner, ATIPIC Solutions
  • Mitel Spătaru, Tax Partner, Crowe România
  • Oana Țăranu, Senior Manager, Corporate Tax Financial Services, PwC România
  • Alina Făniță, CEO, PKF Finconta
  • Cristina Săulescu, Partener, Cabot Transfer Pricing
  • Luisiana Dobrinescu, Managing Partner, Dobrinescu Dobrev SCA
ADVERTISING

Punem la dispoziție trei tipuri de bilete: „in person”, online și on demand.  Experiența „in person” va fi completată de cea virtuală, astfel că puteți interacționa chiar și online cu ceilalți invitați și vizita zona expozițională. În plus, participarea la eveniment echivalează cu 5 ore de pregătire profesională pentru membrii Camerei Consultanților Fiscali. Mai multe detalii despre agendă și tematică aici sau la adresa office@business-mark.ro

Parteneri: EY România, ATIPIC Solutions, Crowe România, PwC România, Cabot Transfer Pricing, PKF Finconta, Dobrinescu Dobrev SCA

Susținut de: Camera Consultanților Fiscali, BEROCC

Suport tehnic asigurat de: SCS – Schinkel Conferințe Soluții

Parteneri media:  spotmedia.ro, Financial Market, Ziarul Bursa, Contzilla, Juridice.ro, 1asig.ro, Debizz Magazine, MATEK, Jurnalul de Afaceri, Administratie.ro, Global Manager, EventsOnline.ro, Revista Piața, Transilvania Business, Top Business News, Business Voice, spatiulconstruit.ro, Digital Business, Ziarul 21, PRwave, AntreprenorînRomania.ro, Club Economic, România Durabilă, Economistul, Curierul Fiscal, AngajatorulMeu.ro

BusinessMark - Events designed to make an impression

Începând cu 2013, BusinessMark a organizat 259 evenimente „concept propriu”, 121 proiecte de event management, 69 de evenimente online. Am avut alături de noi 4.020 speakeri și 61.000 de participanți, în opt orașe din România.

Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret.  Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.