MyManager este un soft creat în ideea de a veni în ajutorul service-urilor auto, în ceea ce priveşte gestiunea. Implementarea programului are ca efect simplificarea operaţiunilor ce ţin de managementul unităţii de service – atelier, reprezentanță auto, vânzarea pieselor.
Acest program de gestiune pentru service auto este o soluţie gândită să asigure performanţa unui service. Implementarea sa presupune pași premergători, precum:
- analiza activității service-ului și a obiectivelor care se urmăresc prin implementarea software-ului. Procesul de analiză constă în extragerea informaţiilor care privesc specificul activităţilor derulate în service, punctarea problemelor întâmpinate în desfăşurarea acestora şi a modului de rezolvare. Analiza are ca scop identificarea modului în care soluţia software poate să contribuie la îmbunătăţirea activităţii şi să răspundă la atingerea obiectivelor pe care managementul service-ului le ţinteşte;
- configurarea programului şi stabilirea modului de lucru care poate să răspundă optim la aşteptările clientului. Astfel că, soluția elaborată va fi prezentată factorilor de decizie din service ca răspuns la cerinţele acestora şi ca mod de lucru care poate să optimizeze activitatea desfăşurată în service. În urma prezentării, managementul firmei poate să aprobe soluția, să propună cerințe suplimentare sau poate să propună modificare unor părți ale software-ului, pentru a se potrivi mai bine activităţii service-ului în cauză.
După ce soluţia este aprobată de client, se poate trece la implementarea sa, la instruirea angajaţilor pentru utilizare şi, în final, la pornirea lucrului pe noul sistem informatic, etapă care include:
- preluarea sau introducerea stocurilor, soldurilor etc. pe care le are service-ul la momentul respectiv;
- realizarea legăturilor informatice pe care service-ul poate să le aibă cu partenerii săi;
Pot exista mai multe versiunile ale software-ului
1. MyManager Smart Business - program de gestiune pentru atelierul de reparaţii auto. Prin instalarea unui astfel de soft, administratorul service-ului nu va mai fi pus în situaţia de a întocmi singur o serie de documente şi evidențe, putând să aloce timp şi să se concentreze pe alte activităţi productive.
2. MyManager Enterprise – program de gestiune dedicat reprezentantelor auto, service-urilor mari sau medii, distribuitorilor şi vânzătorilor de piese auto.
Un sistem ERP implementat în firma poate să contribuie la susţinerea standardelor de calitate şi eficiență superioare concurenţei.
Beneficiile asigurate sunt semnificative în cazul ambelor versiuni
MyManager Smart Business şi MyManager Enterprise asigură o serie de funcţiuni care se materializează în beneficii reale pentru firmele care le implementează, indiferent de variantă:
- contribuie la planificarea eficientă a posturilor de lucru;
- asigură automatizarea obţinerii documentelor primare;
- responsabilizează mecanicii din service, prin faptul că aceştia vor fi înregistraţi în devizul de service pe fiecare lucrare;
- asigură transmiterea unor informaţii importante pentru clienţi, automat, prin SMS sau e-mail;
- oferă informaţii sigure despre stocul de piese în orice moment.
Toate acestea sunt doar o mică parte dintre beneficiile asigurate de software-ul produs de AttoSoft.ro, care vine în întâmpinarea clienţilor săi cu cele mai diverse şi inteligente soluţii pentru o afacere.