Di-Bas își mărește portofoliul de branduri auto cu două noi mărci și devine partener al programului Renault Selection, întărindu-și poziția pe partea de service auto

Di-Bas își mărește portofoliul de branduri auto cu două noi mărci și devine partener al programului Renault Selection, întărindu-și poziția pe partea de service auto

Di-Bas Group, un renumit dealer auto și furnizor de servicii de reparații multimarcă, se află deja în preferințele clienților din regiunea București-Ploiești de o bună perioadă de timp. De-a lungul anilor, compania și-a câștigat o reputație excelentă în domeniu, datorită angajamentului ferm față de calitatea serviciilor, fiabilitatea modelelor auto propuse și străduința de a obține un grad cât mai înalt de satisfacție a clienților. În linie cu expansiunea brandului, compania anunță că a adăugat două mărci noi în portofoliul deținut: Hyundai și Renault.

Cele două locații ale Di-Bas, în București pentru marca Hyundai și reprezentanța Renault și în Ploiești unde, pe lângă marca sud-coreeană menționată, pot fi regăsite și popularele vehicule Opel, oferă tot atâtea oportunități celor interesați de vehicule de calitate cu performanțe de top.

ADVERTISING

Hyundai și Renault oferă autovehicule cu un design modern, fiabilitate ridicată și un raport calitate-preț excelent, făcându-le alegerea ideală pentru un număr semnificativ de cumpărători de mașini. Ascensiunea excepțională a mărcii Hyundai în ultimii ani, care a devenit preferata numărul 1 după Dacia, este o dovadă a calității acestor mașini, iar Di-Bas, în calitate de dealer Hyundai, este gata să ofere acces la întreaga gamă de vehicule de sub umbrela acestui brand.

Pe lângă noile mărci auto intrate în portofoliu, reprezentanții Di-Bas se mândresc să anunțe intrarea companiei în parteneriatul programului Renault Selection, dedicat mașinilor second-hand. Acest program asigură clienții care doresc să cumpere mașini rulate că o pot face cu încredere. Toate mașinile vândute prin acest program au fost supuse unei verificări amănunțite, printr-un sistem de verificări în 99 de puncte diferite și vin cu o garanție de un an în sistem „din bară în bară”. De asemenea, Di-Bas oferă cumpărătorilor unele dintre cele mai competitive opțiuni de finanțare de pe piață.

ADVERTISING
FĂRĂ SCURTĂTURI. Ajungem departe

”La Di-Bas, credem că focusul pe customer service, anticiparea nevoilor pe care le au clienții și oferirea serviciilor la un preț corect, indiferent că vorbim de mașini noi, rulate sau service sunt elementele care fac diferența dintre un dealership de succes și unul care funcționează inerțial” - afirmă  Bardan Tiberiu, Proprietar & Administrator Di-Bas Auto.

Tocmai pentru a întări cele afirmate, firma va lansa programul Club Di-Bas în luna martie a acestui an. Acest program este conceput pentru a atrage și păstra clienții din zona de service auto, în primul rând proprietarii de vehicule Opel, Hyundai, Dacia și Renault. Aderând la Club Di-Bas, clienții se pot bucura de reduceri la manoperă și piese de schimb, vor beneficia de mașini de schimb în cazul reparațiilor din sfera mecanică și caroserie care solicită timp și vouchere care pot fi folosite pentru diverse operațiuni din cadrul service-ului sau chiar pentru piese.

ADVERTISING

Programul se adresează unei tendințe identificate în care se observă că, după perioada de garanție, clienții pot alege să își ducă mașinile în service-uri diferite de marca auto proprie, mai ales din cauza preocupărilor legate de costuri. Astfel, ținta programului Club Di-Bas este de a fideliza cât mai mulți clienți, oferind servicii de înaltă calitate, garantate și care îndeplinesc standardele producătorului de marcă auto la prețuri competitive. Programul include și pachete speciale de service auto pentru autovehiculele ieșite din garanție, cu aceeași calitate înaltă a pieselor, dar la prețuri mai reduse.

Di-Bas este o companie care activează încă din 1998 în domeniul auto, timp în care a pus un accent puternic pe experiența pozitivă a clienților care fie au achiziționat mașini noi, fie au apelat la servicii de reparații auto sau la achiziția de vehicule rulate. Abordarea profesională și realistă a reflectat de-a lungul acestui timp experiența echipei Di-Bas în industria auto și valoarea pe care concentrarea pe nevoile clienților o aduce unei astfel de afaceri.