Presa internațională a remarcat o situație atipică după ce Simona Halep a fost suspendată timp de 4 ani pentru dopaj.
În pofida acuzațiilor grave aduse sportivei noastre, sponsorii nu au părăsit-o pe Simona, așa cum s-a întâmplat în alte cazuri de acest gen, remarcă Women’s Tennis Blog.
Ba chiar lupta Simonei este folosită ca o sursă de inspirație în reclame TV, așa cum a fost și cazul ultimei campanii a Băncii Transilvania.
"Bătălia Simonei Halep inspiră reclama Băncii Transilvania", titrează Women's Tennis Blog, care continuă: "Jucătorii pierd adesea sponsori atunci când se confruntă cu acuzații de dopaj. Lupta dificilă a Simonei Halep pentru a reveni în competiție servește drept o narativă inspiratoare a perseverenței prezentată într-o reclamă recentă pentru o bancă românească".
Banca Transilvania nu este singurul sponsor care îi este alături Simonei în cazul de dopaj. Și compania de echipament sportiv Nike a făcut același lucru.
Pe de altă parte, Simona Halep are de suferit și din punct de vedere financiar după ce a fost suspendată timp de 4 ani pentru dopaj.
Sport Resolutions a decis ca Simona Halep să returneze toți banii câștigați în intervalul 29 august 2022 – 7 octombrie 2022.
Astfel, Simona va trebui să returneze 80 de mii de euro, sumă câștigată pentru prezența în turul 1 la US Open.
Simona rămâne însă cu cea mai mare problemă: Suspendarea de 4 ani, care îi încheie practic cariera.
Sportiva noastră a decis să atace pedeapsa la TAS, însă va mai dura ceva până va avea un verdict.