Cea mai recentă campanie de comunicare lansată de brandul de jocuri de noroc online Unibet ilustrează modul în care timpul de așteptare din diverse situații din viața de zi cu zi se poate transforma experiențe foarte plăcute de divertisment.
Oriunde și oricând, clienții Unibet au posibilitatea de a accesa universul de cazino online de pe smartphone sau tabletă, în browser sau prin intermediul aplicației dedicate. Astfel, calitatea timpului respectiv se transformă categoric: de la momente de așteptare departe de ideal se ajunge la o cu totul altă perspectivă asupra clipelor, rezultând distracție instant, la îndemâna oricui.
Unibet este un pionier al industriei de gambling, cu peste 25 de ani de activitate, iar noua campanie de comunicare informează pasionații de jocuri de cazino online despre posibilitățile de distracție disponibile pe platforma sa. Există astfel acces rapid la peste 1000 de jocuri, recompense atractive, tranzacții rapide și multe alte surprize plăcute ce completează experiența de divertisment.
Spotul video al campaniei prezintă oameni obișnuiți, în momente obișnuite, fiind ușor să te identifici cu personajele ilustrate:
Universul Unibet schimbă perspectiva asupra clipelor de așteptare
Concepută pentru difuzare TV, OOH și digital, campania Unibet arată momente clasice de așteptare, așa cum sunt cele la bancă (așteptând la coadă, să ajungi la ghișeu) sau la vulcanizare (așteptând să se realizeze operațiunile specifice).
Oriunde ai aștepta, chiar și în stații de autobuz sau în mijloace de transport în comun, ai posibilitatea de a te implica în universul divertismentului pus la dispoziție de Unibet, pentru momente mult mai plăcute în sfera jocurilor de cazino online. Campania prezintă inclusiv posibilitatea unor câștiguri neașteptate, exact în astfel de cadre din rutina zilnică.
"Varietatea extrem de extinsă a numărului de jocuri de la Unibet face să fie satisfăcute și cele mai exigente cerințe în materie de casino, iar plățile ultra rapide – serviciu pe care jucătorii îl apreciază atât de mult la platforma noastră - nu fac decât să confirme faptul că Unibet își dorește să fie tot timpul cât mai aproape de nevoile și așteptările jucătorilor, indiferent că este vorba de un câștig mai mic sau de mega recompense. Astfel, Unibet mai adaugă o campanie sub umbrela noii platforme de comunicare U & Unibet, ce are ca obiectiv să le ofere jucătorilor cele mai bune tool-uri cu care ei să-și îmbunătățească jocul în fiecare zi", a declarat Andreas Nichilciuc, Country Manager Unibet România.
Jocul responsabil, mereu promovat de Unibet
Cei de la Unibet, parte a grupului Kindred, operator de top în domeniul jocurilor de noroc online la nivel global, se concentrează tot mai puternic în ultimii ani pe acțiuni în favoarea jocului responsabil.
Și în România, marca Unibet promovează divertismentul echilibrat, atât în zona de cazino online, cât și în cea de pariuri sportive. Nu este vorba doar despre un principiu de comunicare, căci Unibet are un departament special dedicat jocului responsabil, comunică permanent cu clienții atunci când consideră necesar și publică în mod constant rezultate clare ale acțiunilor în acest domeniu, înregistrând valori pozitive remarcabile.
Casino Club, cel mai nou avantaj pentru clienții Unibet
Cu o lungă tradiție în inovație în sectorul de divertisment online, Unibet a lansat de curând o nouă facilitate pentru clienții săi. Grație Casino Club, jucătorii primesc recompense în bani cash și premii surpriză, în funcție de rulajul realizat la jocurile preferate de pe platforma de cazino online – inclusiv atunci când joacă pe aplicația mobilă.
Conceput ca un program de fidelizare, Casino Club se alătură celorlalte avantaje oferite de Unibet pasionaților de jocuri de noroc online. Mecanismul Casino Club este simplu și începe prin optarea pentru înscriere în campanie, în contul de client pe unibet.ro (unde se poate citi și regulamentul complet).
Ulterior, se acordă câte 1 punct pentru fiecare 50 RON jucați la sloturi și nu numai. Recompensele cash și premiile surpriză depind de nivelul atins de utilizatori, existând trei categorii: Guest (la 10 puncte), Member (la 200 de puncte) și Elite (la 1.000 de puncte).