Societatea de Stomatologie Estetică din România, în parteneriat cu Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism, lansează o campanie de imagine pentru ţara noastră, dezvoltată de agenţia McCann Worldgroup România.
Campania constă într-un parteneriat unic, care propune o soluţie inovatoare de a atrage turiştii străini în România, iniţiativa aducând împreună două atuuri importante ale ţării noastre: servicii dentare premium şi atracţiile turistice.
Denumită sugestiv "România. Cea mai frumoasă clinică dentară din lume", campania este on air începând de joi, amândouă organizaţiile fiind pregătite să întâmpine clienţi începând cu 2023.
Soluţia acestor două organizaţii a fost să creeze pachete turistice tematice Fix and Visit, care combină servicii stomatologice cu servicii turistice. Turiştii străini pot achiziţiona pachete special create în acest sens, cum ar fi: "Coroane Dentare şi Castele" sau "Obturaţii de Canal şi Călătorii pe Canalele din Deltă". Platforma digitală https://thebeautifuldentalclinic.com/ îi ajută pe turiştii străini să îşi planifice călătoria, să îşi customizeze pachetul şi să facă rezervările.
"Adevărul este că România a pierdut mulţi turişti în ultimii ani şi avem nevoie de un diferenţiator puternic. Dar, pe de altă parte, există o oportunitate: mulţi dintre străinii care vin în România vin pentru serviciile stomatologice de calitate, la preţuri accesibile. Colaborarea dintre SSER şi ANAT este în viziunea noastră o combinaţie câştigătoare, reuşind să combine cele mai bune oferte ale României într-un duo imbatabil", a declarat Lucian Boronea, reprezentant şi membru în Consiliul Director al ANATi.
Florin Lăzărescu, secretarul feneral al SSER în România şi Europa, a subliniat că medicii stomatologi din România lucrează la cele mai înalte standarde, respectând reglementările Europene, dar la preţuri mult mai accesibile comparativ cu alte ţări.
"Ştim că mulţi străini aleg să vină în România ca să-şi rezolve problemele dentare, aşa că decizia lor poate fi transformată într-o oportunitate unică pentru ţară în general. Parteneriatul lansat astăzi va acoperi nevoile clienţilor şi îi va motiva să descopere România în acelaşi timp", a spus Lăzărescu.
Campania a fost lansată cu un film de promovare al României şi va fi susţinută de promovare în digital şi social media, dar şi OOH-uri în Londra şi New York.