Kaufland anunță că a retras de la comercializare ”voluntar și preventiv, din motive ce țin de protejarea consumatorilor” un anumit lot de avocado, produs în Columbia și furnizat în România de o firmă din Olanda.
”Motivul rechemării: depăşirea limitei legale de reziduuri de pesticide (clorpirifos și clorfenapir)”, se precizează într-un anunț al ANSVSA în care se menționează că articolul respectiv a fost comercializat în magazinele Kaufland ”în perioada 11.03.2022 – 18.03.2022”.
Tot din motive legate de prevenție, clienții care au achiziționat produsul cu datele de identificare din imagine ”sunt rugați să nu-l consume şi se pot prezenta în orice magazin Kaufland pentru a-l returna, până la data de 01.04.2022 și vor primi contravaloarea sa, fără a mai fi necesară prezentarea bonului fiscal”.
Pentru informații suplimentare, clienții au la dispoziție numărul de telefon al Centrului Relații Clienți, 0800 080 888, apelabil gratuit de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 - 20.00, iar sâmbăta în intervalul 08.00 - 17.00 sau în scris accesând www.kaufland.ro/contact.