Românii petrec cu 46% mai mult timp în mall. Publicitatea indoor devine noul pol de creștere în media

Românii petrec cu 46% mai mult timp în mall. Publicitatea indoor devine noul pol de creștere în media
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

Un studiu realizat de Brand Management și Reveal Marketing Research arată că românii petrec în medie 208 minute la mall în 2025, în creștere cu 46% față de anul trecut, când timpul mediu era de 142 de minute.

În plus, 52% dintre respondenți merg cel puțin o dată pe săptămână în centre comerciale, iar cheltuielile medii pe vizită au urcat cu aproape 15%, ajungând la 370 de lei.

Această schimbare de comportament deschide noi oportunități pentru publicitatea indoor, care devine un canal strategic de comunicare pentru branduri.

Nivelul de reamintire a mesajelor publicitare depășește 70%, fiind și mai ridicat în rândul consumatorilor care vizitează frecvent mallurile.

Citește articolul integral pe Știrile ProTV.


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇