Aplicaţia de dating Tinder are încasări de invidiat, în ciuda crizei

Aplicaţia de dating Tinder are încasări de invidiat, în ciuda crizei

Consumatorii afectați de inflație tind să cheltuiască mai puțin, de la platformele de streaming până la cumpărături sau ieșiri în oraș. Însă mulți nu sunt dispuși să renunțe la întâlniri.

Numărul abonamentelor pe Tinder a crescut cu 7% la nivel global în perioada iulie – septembrie, iar încasările au urcat la 810 milioane de dolari în acest interval, potrivit Match Group, compania care deține ale două platforme de întâlniri, Hinge și OkCupid, relatează BBC.

În schimb, creșterea costului vieții începe să afecteze servicii de dating precum Plenty of Fish, care se adresează persoanelor cu venituri reduse, după ce oamenii au început să facă mai puține achiziții.

ADVERTISING

Succesul Tinder, una dintre cele mai populare aplicații de dating din lume și care oferă și o versiune gratuită, a fost asigurat de reintroducerea unor săgeți care le permit utilizatorilor să navigheze de la stânga la dreapta pe ecran.

Totuși, deși numărul abonamentelor de pe această aplicație a crescut, utilizatorii cheltuiesc mai puțin pentru opțiunile "Super Likes" și "Boosts", care fac profilul mai vizibil.

Compania Match estimează că creșterea veniturilor Tinder va fi constantă în ultimele trei luni ale acestui an.

ADVERTISING

Match are aproximativ 100 de milioane de utilizatori activi, iar cele mai multe conturi sunt înregistrate pe Tinder. Compania a avut 16,5 milioane de abonați care au folosit platformele sale în intervalul iulie-septembrie, în creștere de la 16,3 milioane din semestrul anterior.

Valoarea acțiunilor Match, situată la un nivel scăzut anul acesta, a crescut cu 16% după publicarea rezultatelor.

Compania a anunțat că se va concentra pe îmbunătățirea experienței oferite de Tinder femeilor, după ce aplicația a fost criticată pentru interacțiunile abuzive.

ADVERTISING

Pentru Tinder este o revenire după o perioadă grea, marcată de mai multe schimbări de management, inclusiv plecarea directorului executiv, Renate Nyborg, în august, după mai puțin de un an petrecut la conducerea platformei.

Rezultatele bune obținute de aplicația de dating contrastează cu eșecurile pe linie ale giganților tehnologici, loviți puternic de scăderea economică. Săptămâna trecută, Apple și Amazon au anunțat că vânzările lor sunt afectate de reducerea cheltuielilor făcute de utilizatori, pe fondul erodării puterii de cumpărare din cauza creșterii costului vieții.

Acțiunile Meta, compania care deține Facebook, au scăzut săptămâna trecută cu peste 20%, după comunicarea rezultatelor slabe ale rețelei de socializare.

T.D.


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇