Furnizorul de soluții eCommerce Extended, activ pe piață online din România încă din 2006, înregistreză pentru al 4-lea an consecutiv o creștere de business de 29% în 2021 față de anul precedent, după ce în 2020 a înregistrat o creștere de 47% față de anul 2019.
Aceste creșteri consecutive sunt influențate atât de migrarea comercianților din mediul offline către online în contextul pandemiei la nivel global, cât și de strategia generală adoptată de către platforma eCommerce B2C Extended începând cu anul 2017. Mai exact, Extended oferă comercianților din România o soluție complet automatizată, care să le eficientizeze fluxurile operaționale și logistice, reducând astfel costurile și timpul de operare la procesarea comenzilor.
Anul 2021 a mai marcat pentru Extended și împlinirea a 15 ani de existență, eveniment sărbătorit printr-un refresh al identității vizuale care să relaționeze cu strategia de dezvoltare adoptată în urmă cu 5 ani și lansarea unui nou website care să reflecte și să prezinte mai bine comercianților acest lucru. Toate acestea, împreună cu finalizarea amenajării și deschiderii unui spațiu pentru noul birou de lucru din Galați, destinat echipei de suport tehnic și mentenanță a platformei Extended.
Extended a reușit să atragă în portofoliul sau 20 de noi magazine online, comercianți care și -au migrat business-urile din cadrul soluțiilor eCommerce de tip open-source sau SaaS către o soluție oferită de Extended. Magazinele au provenit din nișe precum Fashion, Casă și Grădina , echipamente IT &C sau Cosmetice & Beauty.
Dezvoltarea platformei Extended
În ceea ce privește dezvoltarea propriei soluții eCommerce, Extended a oferit comercianților săi 4 update-uri majore care au inclus un total de 107 funcții și integrări noi care să ajute magazinele online să mențină pasul cu ritmul de creștere din piață online din România. Printre aceste funcționalități putem menționa:
Actualizări și noi integrări ERP pentru sistemele de facturare și gestiune externă, printre care se numără integrarea cu Pluriva, FGO sau BOCP Cloud, dar și funcții noi pentru integrările deja existente cu SmartBill sau WinMentor.
Modulul de integrare cu marketplace-ul eMAG a primit și el un update semnificativ în ceea ce privește noile funcții și restricții impuse de acest canal de vânzare. Comercianții Extended beneficiază de ultimele update-uri pentru a-și gestiona comenzile într-o singură interfață de "order management system".
Procesul de checkout Extended a fost regândit / reprogramat și oferă acum posibilitatea personalizării acestuia de către comerciant. Totodată, a fost adăugat un modul destinat punctelor de ridicare a comenzilor din lockerele Easybox ale Sameday, modul care va primi constant noi integrări de la curierii care oferă astfel de servicii.
Obiectivele pentru anul 2022
Extended va continua procesul de consolidare a poziției sale pe piață online și diferențierea față de jucătorii existenți în domeniul soluțiilor eCommerce oferite comercianților din România prin update-urile și integrarile aduse în platforma.
Împreună cu noua soluție de suport tehnic complet integrată cu platforma eCommerce Extended, scopul nostru principal este îmbunătățirea calității serviciilor de mentenanță pe care le oferim și eficientizarea canalului de comunicare dintre comerciant (magazinul online) și echipa tehnică Extended.