Unele postări pe Twitter vor putea fi citite doar contra cost

Unele postări pe Twitter vor putea fi citite doar contra cost

Publisherii vor putea activa, începând de luna viitoare, o nouă formă de monetizare a conţinutul postat pe Twitter – un fel taxă de pe click, ca alternativă la abonamentele lunare. De asemenea, Elon Musk a anunțat că platforma va percepe un comision de 10% din abonamentele de conținut, după primul an.

Elon Musk a anunţat că publisherii vor putea taxa punctual accesul la conţinutul pe care-l postează pe Twitter, prin intermediul unei noi forme de monetizare pe care platforma o va lansa curând.

Practic, o publicaţie poate stabili un paywall strict pentru o anumită postare şi să ceară o anumită sumă de bani de la utilizatorii care vor să aibă acces la aceasta.

ADVERTISING

Pe undeva, această formă de plată reprezintă o alternativă la Subscripţii (fosta Super Follows), unde utilizatorul plăteşte un abonament lunar, care-i facilitează accesul la toate postările unui anumit publisher.

Viitoarea formă de monetizare va permite utilizatorilor care nu sunt dispuşi să plătească un abonament lunar să cumpere punctual accesul la o anumită postare.

Dincolo de faptul ca va fi lansată cândva în luna mai, deocamdată nu se cunosc alte informaţii.

Comision de 10% din abonamentele de conținut

Pe de altă parte, CEO-ul Twitter, Elon Musk, a declarat că platforma de socializare va percepe un comision de 10% din abonamentele de conţinut ale creatorilor, după primul an, deoarece compania caută să monetizeze conţinutul de pe site în încercarea de a-şi diversifica sursele de venituri, transmite Reuters.

ADVERTISING
FĂRĂ SCURTĂTURI. Ajungem departe

La începutul acestei luni, Musk a declarat că utilizatorii platformei de socializare vor putea să le ofere urmăritorilor lor abonamente la conţinut, inclusiv texte de lungă durată şi videoclipuri de câteva ore.

El a mai spus că Twitter nu va percepe un comision din câştigurile generate de abonamentele de conţinut, în primele 12 luni.

Musk a adus schimbări la Twitter pentru a creşte veniturile, după ce veniturile din publicitate ale platformei au scăzut anul trecut, în perioada de până la achiziţia sa de 44 de miliarde de dolari, încheiată în octombrie.

ADVERTISING

El a adăugat că partea percepută de companie din veniturile abonamentelor pe platformele iOS şi Android va scădea la 15% în al doilea an, de la 30% în primul.


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇