Pentru a evita situaţiile în care noul Bing jigneşte utilizatorii sau începe să filosofeze, Microsoft a decis să limiteze numărul de întrebări pe care utilizatorii i le pot adresa acestuia.
Noul Bing va deveni, brusc, mai puţin vorbăreţ, după accesele din ultima vreme. Pentru a evita conversaţiile agresive, precum cele raportate în ultimele zile de mulţi utilizatori, Microsoft a decis să limiteze accesul botului la microfon.
Astfel, de acum înainte, conversaţiile cu Bing pot consta în cel mult 5 întrebări. De asemenea, un utilizator mai poate acum să pună cel mult 50 de întrebări într-o zi.
Limitarea conversaţiilor este evident o decizie ce are legătură cu răspunsurile nepotrivite pe care noul Bing le oferă în unele cazuri. Printre altele, noul Bing a jignit utilizatorii, le-a făcut declaraţii de dragoste, i-a contrazis când nu aveau dreptate şi şi-a chestionat propria existenţă.
În urmă cu doar o zi, Microsoft recunoştea subtil aceste probleme, dar sugera că, în fapt, majoritatea experienţelor sunt pozitive. Compania spunea că tonul botului începe să se schimbe în conversaţiile mai lungi, cu peste 15 întrebări.
Astfel, se naşte întrebarea: Dacă noul Bing este în regulă timp de 15 întrebări, de ce să limitezi conversaţiile la 5 întrebări? Poate că Microsoft ştie că noul Bing nu rezistă nici 15 întrebări sau poate că gigantul american se pregăteşte deja să lanseze o versiune Premium şi vrea să lase doar utilizatorii plătitori să pună mai multe întrebări. Se ştie că Microsoft lucrează deja la afişarea reclamelor alături de conversaţiile cu noul Bing.
Reclamă nativă în răspunsurile lui Bing
De altfel, Microsoft a început să discute cu agenţiile de publicitate cum intenţionează să câştige bani din motorul său de căutare Bing reînnoit, alimentat de inteligenţă artificială generativă, în timp ce compania de tehnologie încearcă să lupte cu dominaţia Google, transmite Reuters.
Într-o întâlnire cu o agenţie publicitară importantă, de săptămâna aceasta, Microsoft a prezentat o demonstraţie a noului Bing şi a spus că intenţionează să permită linkuri plătite în răspunsurile din rezultatele căutării, a declarat un director al unei agenţii de publicitate, care a vorbit despre întâlnirea privată, cu condiţia anonimatului.
Microsoft testează deja reclame în versiunea iniţială a chatbotului Bing, care este disponibilă pentru un număr limitat de utilizatori, potrivit directorului de publicitate şi reclamelor văzute de Reuters în această săptămână.
Compania a spus că preia anunţuri tradiţionale de căutare, în care mărcile plătesc pentru ca site-urile sau produsele lor să apară în rezultatele căutării pentru cuvinte cheie legate de afacerea lor şi le inserează în răspunsurile generate de chatbot-ul Bing.
Microsoft planifică, de asemenea, un alt format de reclame în cadrul chatbotului, care va fi orientat către agenţii de publicitate din industrii specifice.
De exemplu, atunci când un utilizator întreabă noul Bing bazat pe inteligenţă artificială ”care sunt cele mai bune hoteluri din Mexic?”, ar putea apărea anunţuri despre hotel, potrivit directorului de publicitate.
Integrarea reclamelor în chatbotul Bing, care poate fi extins pentru a umple partea de sus a paginii de căutare, ar putea ajuta la asigurarea faptului că anunţurile nu sunt împinse mai jos în pagina de sub chatbot.
Microsoft a refuzat să comenteze detaliile planurilor sale.
În prezent, noul Bing este disponibil unui număr limitat de utilizatori în stadiu de test. Microsoft spune, însă, că milioane de oameni aşteaptă pe lista de aşteptare să primească acces.
Compania a declarat în timpul unei prezentări pentru investitori şi presă de săptămâna trecută că fiecare punct procentual din cota de piaţă pe care o câştigă pe piaţa de publicitate în căutare ar putea aduce încă 2 miliarde de dolari din venituri din reclame.
Imprevizibila inteligență artificială generativă
Inteligenţa artificială generativă, care poate produce răspunsuri originale cu o voce umană, ca răspuns la întrebări sau solicitări deschise, a captivat recent lumea.
Săptămâna trecută, Microsoft şi Google, parte a grupului Alphabet, au anunţat noi chatboturi AI generativi, la o zi distanţă de celălalt.
Acei roboţi, care nu au fost încă difuzaţi pe scară largă pentru utilizatori, vor putea sintetiza material pe web pentru interogări complexe de căutare.
Rezultatele de căutare timpurii şi conversaţiile cu Bing de la Microsoft şi chatbot-ul Google numit Bard au arătat că pot fi imprevizibile.
Valoarea de piaţă a Alphabet a scăzut cu 100 de miliarde de dolari în ziua în care a lansat un videoclip promoţional pentru Bard, care arăta că chatbot-ul împărtăşeşte informaţii inexacte.
Microsoft se aşteaptă ca răspunsurile mai umane ale chatbotului Bing AI să genereze mai mulţi utilizatori pentru funcţia de căutare şi, prin urmare, mai multe venituri din publicitate.