Iustin Paraschiv: Tehnologia și tradiția sunt două dintre cele mai importante repere ale brandului La Provincia

Iustin Paraschiv: Tehnologia și tradiția sunt două dintre cele mai importante repere ale brandului La Provincia

„Tehnologia și tradiția sunt două dintre cele mai importante repere ale brandului La Provincia”, declară președintele, Iustin Paraschiv. Această declarație simplă, dar profundă și plină de esență, cuprinde toată munca și dedicarea din spatele brandului La Provincia.

Industria agroalimentară este una dominată de tot felul de schimbări rapide, dar și de cerințe ale consumatorilor în continuă evoluție, motiv pentru care, întâlnirea dintre tehnologie și tradiție este foarte importantă pentru dezvoltarea brandului La Provincia. 

Președintele Iustin Paraschiv, dorește să îmbine tehnologia și tradiția într-un mod cât mai armonios și eficient, astfel încât să producă și să proceseze alimente rămânând fidel rădăcinilor și tradițiilor, deoarece acestea din urmă sunt foarte importante pentru păstrarea autenticității și calității produselor.

Inovația - motorul brandului La Provincia

Misiunea Carmistin, compania sub care se află brandul La Provincia, este aceea de a dezvolta afaceri competitive, acordând o mare atenție investiției în oameni, obținând produse de calitate, prin intermediul unor servicii și tehnologii inovative. Pentru asta, organizația a devenit un punct de referință pe piață, printr-o orientare activă spre produse de calitate și tehnologii inovative. 

ADVERTISING

Cei de la Carmistin au făcut investiții constante în active și capital uman, pentru a asigura excelența produselor La Provencia și nu numai, și pentru a avea rezultate excelente în fiecare aspect al afacerii. 

Viziunea îndrăzneață a companiei se poate observa și în faptul că și-a creat propria linie de distribuție și vânzare, cu acoperire națională, dezvoltând astfel un angajament puternic față de produsele proprii. 

Un alt aspect foarte important pentru brandul La Provincia este cel legat de inovația din culturi. Pe terenurile proprii pe care le deține Carmistin, se cultivă cereale care sunt în proporție de 30% BIO, așa cum declară președintele Iustin Paraschiv „Cultivăm anual peste 8.000 ha de terenuri și mai bine de 30% dintre acestea sunt deja înscrise în agricultura bio. Folosim îngrășământul organic și investim major în achiziția de echipamente performante pentru fertilizarea cu gunoi de grajd în detrimentul îngrășămintelor pe bază de azot.”

ADVERTISING

Inovația este prezentă și în sistemele moderne de irigație deținute de companie, care ajută la o optimizare a producției și la o creștere a cerealelor în cele mai bune condiții. 

Pentru a se dezvolta în mod continuu și pentru a avea un impact semnificativ pe piață, Organizația Carmistin are și parteneriate strategice cu diverși furnizori și colaboratori, deoarece aceștia deschid și ei noi oportunități pentru proiecte viitoare inovatoare.

Legătura cu radăcinile și identitatea brandului La Provincia

Un element cheie al succesului brandului La Provincia, care aparține de organizația Carmistin, este abordarea echilibrată dintre tradiție și inovație. Se investește în mod constant în acest sens, și nu doar pentru a fi o strategie de afaceri cât mai bună, ci și pentru a arăta respect față de cultura și tradiția locală. 

De la creșterea găinilor cu hrană din producție proprie, care apoi dau ouăle ce sunt incubate și se obțin pui, până la sacrificarea puilor și distribuirea lor, totul se face printr-un circuit ale cărui activități sunt făcute pe teritoriul României, pentru a fi totul cât mai autentic. 

ADVERTISING

Carmistin deține la Drăgășani o fabrică de peleți de lucernă și paie, care are o capacitate impresionantă. Aceasta asigură necesarul pentru fermele organizației și ajută la valorificarea materiilor prime locale. 

Totodată, compania are terenuri arabile ce se întind pe o suprafață considerabilă și se află în sudul României. Alegerea locației s-a făcut astfel și pentru a se beneficia de un sol fertil și de cea mai bună calitate. Principalele culturi prezente sunt: grâu, porumb, rapiță și lucernă. Toate procesele realizate, de la semănat până la recoltat, sunt făcute în așa fel încât să se asigure calitatea și sustenabilitatea producției. 

Ce își propune să facă în viitor acest brand este să crească și mai mult capacitatea de producție a furajelor și să rămână în fruntea industriei agroalimentare, menținând respectul pentru tradiție și valorile care au definit mereu brandul La Provincia.

Inovația prin angajamentul față de Energia Verde

În zilele noastre, inovația înseamnă implicit și angajament față de energia verde, iar cei de la Carmistin își asumă un angajament ferm față de energia verde și sustenabilitate. Așa cum declară Iustin Paraschiv, președintele brandului „Organizația Carmistin se angajează să desfășoare o activitate sustenabilă și să adere la regulamentele și directivele privind investițiile durabile. Principalele obiective de mediu sunt reducerea emisiilor de carbon, utilizarea durabilă a resurselor de apă, tranziția către economia circulară și prevenirea poluării.”

Pentru a se conforma normelor europene și pentru a crește nivelul de utilizare a surselor regenerabile de energie, organizația Carmistin a dezvoltat o strategie eficientă, aliniată atât cu obiectivele naționale, cât și cu cele europene. 

Ce au reușit să facă cei de la Carmistin în ceea ce privește energia electrică și gazul natural reprezintă un mare succes. Prin intermediul unei companii acreditate din cadrul grupului, s-a reușit achiziționarea de energie și gaze naturale direct de la producători, apoi furnizarea lor către locațiile din grupul Carmistin. Acest pas îndrăzneț a avut drept scop evitarea expunerii la fluctuațiile de preț, dar și alegerea unor producători care oferă energie cu ajutorul unor surse regenerabile.

Totodată, organizația demarează în permanență acțiuni de conștientizare și traininguri prin care dorește să instruiască personalul în așa fel încât consumul de energie și gaze să fie redus. Aceste acțiuni au succes, după cum declară președintele companiei, Iustin Paraschiv „Am demarat acțiuni de training și conștientizare a personalului din fermele de creștere pui, acolo unde avem cel mai mare consum de gaze naturale, pentru a optimiza consumul și a reduce risipa.”

În cadrul brandului La Provincia, care aparține de Carmistin, legătura strânsă dintre tehnologie, inovație, tradiție și energie verde demonstrează faptul că toate aceste concepte pot fi integrate armonios, astfel încât, în final, să se contribuie la un viitor sustenabil, responsabil, dar și cu angajament profund față de ceea ce înseamnă autenticitatea și tradițiile moștenite de-a lungul timpului.